avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 800 soluții astăzi
Forum Activitate mihai_misu

Activitate mihai_misu

HOTARAREA NR. 2

din data de 17.01.2012


privind reorganizarea activitatii Primariei Comunei G.......... prin reducerea a 6 posturi de functionari publici, din structura politiei locale a aparatului de specialitate al Primarului

Consiliul Local al Comunei .......... Judetul ........., intrunit in sedinta extraordinara;
Avand in vedere:
-referatul Primarului Comunei ........... D. I, inregistrat sub nr. 204/17.01.2012;
-referatul comisiei locale de ordine publica al Comunei ..........;
-proiectul de hotarare initiat de Primarul Comunei ............... D. I;
-dispozitiile art. 4 (1) si art. 16 (1) din Legea nr. 155/2010;
-dispozitiile art. 3 (1) lit a) din Hotararea Guvernului nr. 1.332/2010;
-dispozitiile art. 97 lit c) si art. 99 (1) lit. b) din Legea nr. 188/1999 republicata;
-avizul favorabil al Comisiei Juridica, Disciplina si Integrare Europeana din cadrul Consiliului Local al Comunei ......................
-avizul favorabil al Comisiei Studii, Prognoze Economico-Sociale, Buget, Administrarea Comunei din cadarul Consiliului Local al Comunei ...........;
In temeiul art.39 (2), art. 45, si art. 115 (1) b) din Legea nr.215/2001 privind administratia publica locala – republicata si actualizata,

HOTARASTE:

Art.1 Se aproba reorganizarea activitatii Primariei Comunei ......, prin reducerea a 6 (sase) posturi de functionari publici din structura politiei locale a aparatului de specialitate al Primarului Comunei ......... Judetul ...............
Art.2 Prin prezenta hotarare se revoca Hotararile Consiliului Local al Comunei ........... nr. 7/13.01.2011 respectiv nr. 23/25.02.2011.
Art.3 Prin adoptarea prezentei hotarari se elibereaza din functie si inceteaza raporturile de serviciu functionarii publici din cadrul politiei locale a Comunei ........Judetul ............. .
Art.4 Prezenta hotarare a fost adoptata cu 8 voturi pentru si 1 abtineri.
Art.5 Hotararea se comunica;
-Institutiei Prefectului
-Agentiei Nationale a Functionarilor Publici
-Primarului Comunei ...........
-Viceprimarului Comunei ...........
-Fiecarui functionar public din structura politiei locale a aparatului de specialitate al Primarului Comunei .......... Judetul ..............
-Compartimentului Agricol
-Compartimentului Urbanism
-Biroului Contabilitate
-Prin afisare la sediul Primariei Comunei .............
-Se posteaza pe site-ul Primariei Comunei ...........
Avand in vedere ca mi-am desfasfasurat activitatea 13 ani in M.A.I jANDARMI(am promovat cursuri speciale in M.I),consider ca am ivatat o multime de lucruri potrivite cu activitatea pe care o desfasor acum,functiona in Politia Locala.Totodata mi-am continuat studile la Facultatea de Drept,deoarece iau in serios aceasta profesie si doresc sa-mi continui activitatea in acest domeniu.
Actualul primar din localitatea unde imi desfasor activitatea considera ca nu mai are nevoie de Politie Locala deoarcece implica costuri foarte mari.Domnul primar a propus (desfintarea,reorganizarea sau scimbarea organigramei Politiei Locale).
Va rog frumos sa-mi spuneti daca avand pregatire pe care o ma, si find Functionar Public,domnul primar poate sa ma disponibilizeze.


Va multumesc anticipat.
suntem 6 Politisti locali la o primarie, in sedinta de consiliu din 17.01.2012 domnul Primat cu ai lui consilieri au votat ca sa ne desfinteze. la sedinta care a fost nu am fost chemati nic un Politist local.
in data de 20.01.2012 am solicitat Domnului secretar sa ne aduca la cunostinta despre continutul procesului verbal care sa intocmit la sedinta sau o instintare ,comunicare acesta refuzind
mentionam ca suntem angajati din 2008 ca agetii de politie comunitara si din 2011 prin legea cadru de functionare a politiei locale am fost numiti politisti locali
Puteti sa ne ajutati in legatur concediere noastra ce ce demersuri trbuie sa facem