multumesc pentru raspuns.
Pana la urma asa cum am spus clientul are cont in banca emitenta.
Din informatiile pe care le am exista posibilitatea ca banca sa fi pus initial acel motiv pentru a proteja clientul. Aceasta este una din caile prin care emitentul scapa de inregistrarea in CIP.
Clientul inca raspunde la telefon si sustine ca face tot posibilul sa achite datoria.
Sper sa se tina de cuvant...
Buna ziua,
Intampin urmatoarea problema si daca se poate as dori sa primesc si sfatul dumneavoastra:
Acum cateva zile am primit mesaj de la banca cu care lucrez ca un CEC depus spre incasare a fost refuzat la plata.
Motivul bancii care a emis cec-ul: 1.Contul nu corespunde cu titularul. 2. emitentul nu are cont la unitatea platitoare (asupra acestui punct banca revine apoi si spune ca clientul de fapt are cont).
Clientul spune ca de fapt are cont blocat din cauza unei datorii la finante si ca incearca sa imi achite cat mai repede datoria.
ce ma sfatuiti sa fac?