avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 688 soluții astăzi
Forum Activitate tdr-

Activitate tdr-

Răspuns la discuția garantie telefon mobil
le-am trimis si celor de la serviceul central un email in care le-am expicat ca vreau inlocuirea telefonului.
raspunsul a fost acesta:
``Daca telefonul se afla in prezent in perioada de garantie, acesta poate fi testat, respectiv reparat ( daca se impune o astfel de reparatie ) gratuit la service-ul autorizat mentionat pe certificatul de garantie. Daca aparatul a fost verificat gratuit in perioada de garantie, inlocuirea telefonului cu un alt model de telefon sau restituirea contravalorii acestuia este posibila doar in conditiile prevazute de Legea 449/2003.
Revenim la solicitarea dumneavoastra si va informam ca pentru a va oferi o solutie optima si rapida asupra problemei semnalate, va rugam sa va prezentati cu aparatul la punctul de lucru.``
m-am dus cu telefonul la service si mi-au spus ca probabil ii vor inlocui placa de baza.eu nu vreau asta.le-am explicat ca vreau sa imi inlocuiasca telefonul cu un Samsung.nu mai vreau nokia .au spus ca asta e imposibil.
cum sa fac sa mi-l inlocuiasca cu un samsung?
ce spune legea 449/2003?
Buna ziua,
am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica
are trei reparatii
nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii inapoi,este adevarat?
i-am intrebat pe cei de la reprezentanta si mi-au spus: ``asa cum se mentioneaza si in “Conditiile de acordarea garantiei” din cerfificatul de garantie in cazul unei disfunctionalitati se procedeaza in conformitate cu prevederile art.11 din Legea 449/2003.``
pot sau nu sacer banii inapoi?