avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 645 soluții astăzi
Forum Activitate dionescu75

Activitate dionescu75

Buna seara,

In luna decembrie 2015 am avut un dialog cu o persoana pt un post intr-o reprezentanta a unei companii cu sediul in Cipru pentru pozitia de administrator reprezentanta. Avocatul la care am fost mi-a spus ca e vorba doar de o reprezentanta care reprezinta interesele celor din Cipru. Mai tarziu am aflat ca e vb si de o echipa de 10 oameni pe vanzari. Apoi am semnat un act de obtinere a documentelor necesare de infiintare a unui sediu.
Dupa am asteptat sa iasa aceste acte, pe urma am fost amanat ca trebuie sa iasa CIF-ul(fara el nu puteau sa-mi faca contractul de munca)
Apoi am mai asteptat sa gaseasca sediul
Tot asteptand am ajuns la sfarsitul lui martie 2016
Astazi 28.03.2016 am fost sunat sa trimit pe un email pentru contractul de angajare urmatoarele documente: copie pasaport, cazier si o factura de utilitati
Intrebarea mea este daca e normal sa trimit o factura de utilitati pentru un contract de angajare, atat timp cat activitatea firmei se realizeaza prin conturi bancare, prin transferuri bancare, prin call center, nu se lucreaza practic cu lucruri fizice(produse, sau altceva semanator, totul este doar online)

Ce pot face in aceasta situatie?
Pot cere de la avocatul care repzinta interesele acestei companii actul pe care l-am semnat, o copie?
Mentionez ca persoana care se "ocupa" de actele mele nu o cunosc foarte bine, nu-i cunosc responsabilitatile si functia in aceasta firma care nu stiu ce e cu ea

Multumesc
In afara de deducerile care le efectuez pe acest SRL cu cheltuielile uzuale, vreau sa cunosc daca restul de bani care imi raman in contul firmei dupa achitarea acestui 3% pot sa-i cheltuiesc ca si bani de buzunar
Sa cumpar un costum, sosete, medicamente sau alte produse care ies din cei 2-3% protocol?

Multumesc anticipat!
Daca un anagajat i se da un facturier sa emita facturi in numele firmei la care este angajat si dupa ce emite factura clientului ia de la acesta banii reprezentand contravaloarea sumei descrisa in factura si nu o preda administratorului firmei ce i se poate intampla?

In conditiile in care acel facturier nu a fost primit in urma unui proces verbal, marfa pe care s-a facturat nu are acte de iesire din cadrul firmei, ce i se poate face angajatului care nu mai aduce banii de la client desi are semnatura pe factura?