Am vândut marfa către o alta firma, care urma sa achite prin bilet la ordin.
Au recepționat marfa, au emis biletul la ordin, l-au înmânat unei firme de curierat, dar acesta firma l-a pierdut si nu mi la mai adus.
Firma de curierat mi-a trimis o adresa cum ca a pierdut plicul.
Ce trebuie sa fac pentru a anula biletul la ordin, tinand cont de Regulamentul BNR 1/2012? Am fost la banca si nu se mai anuleaza printr-o simpla cerere.
Firma mea comercializeaza canapele printr-un magazin online. Acum am urmatorele situatii:
1. Am un client, care dupa un an si jumatate de utilizare, doreste sa-i schimbam canapeaua cu una nou, deoarece s-a tasat buretele din interior. I-am explicat sa trimita canapeaua pentru garantie, a trimis-o, i-am inlocuit buretele cu unul nou, de calitate superioara chiar, dar dupa ce a primit-o, a spus ca tot nu este ca noua, ca se simte la fel de tare si doreste un produs nou. Eu consider ca am adus canapeaua la situatie de conformitate, dar el ca nu este conforma. Sunt obligat sa-i dau una noua?
2. Tot un client, dupa ce a utilizat canapeaua aproximativ 2 ani (mai are 2 luni de garantie), s-a intors cu ea ca pielea prezinta mici crapaturi, ca si cum s-ar fi exfoliat. Eu nu am de unde sa stiu cu ce solutii a spalat-o sau intretinut-o, dar nu am mai patit la nici o canapea acest lucru pana acum. Pentru ca nu am acelasi tip de canapea (difera un pic nuanta), doreste sa-i dau banii inapoi. Sunt obligat sa-i dau banii inapoi? Sunt obligat sa-i dau suma intreaga, tinand cont ca aproape 2 ani a utilizat canapeaua si eu nu am ce sa mai fac cu ea in starea in care e si o sa o arunc?
3. Am vazut ca firmele concurente acorda doar 12 luni garantie, iar eu 24 de luni. Nu sunt obligate conform legislatiei in vigoare sa acorde 24 luni garantie?