Am revenit pentru a va relata in continuare cum stau lucrurile la aceasta data;
!) nu am primit nici un raspuns la cererea mea din 26.02.2012 din partea comitetului executiv al asociatiei de locatari, in care ceream sa mi se spuna cate persoane se iau in calculul cheltuielilor de intretinere cand nu locuieste nimeni in imobil.
2) in data de 27.04.2012 am depus o cerere la primaria din localitate la biroul relatii cu asociatiile de locatari, prin care cer: restiruirea sumei aferente 1 pers luata abuziv pe parcursul unui an, plata celor 20 mc apa rece si 13 apa calda incasati si neconsumati si tot odata obligarea comitetului de a-mi raspunde la adresa din februarie.
3) In data de 27.04.2012 am vandut imobilul cu picina si in 01.05.2012 am depus la administrator o cerere prin care cer restituirea fondului de rulment. Din cate stiu eu acest fond ar trebui sa existe la indemana administratorului nu sa-mi justifice ca a facut "niste plati" si o sa ma anunte cand poate sa mi-l returneze.
Acum stau si astept dar ma intreb daca acesta este un comportament corect si ce ar putea sa mai urmeze.
Oricum o sa va tin la curent pentru a nu lasa discutia neincheiata din respect pt d-voastra si orice cititor care se afla intr-o situatie similara.
@adriantot
Am sa va rog sa cititi mesajul meu de initiere discutie si sa ma sfatuiti ce trebuie sa fac in continuare, intrucat luna trecuta eu am depus deja o cerere adresata comitetului director al asociatiei de locatari, cerere ce a fost inregistrata de catre administrator, deci este in cunostinta de cauza, prin care ii rugam sa-mi spuna numarul de persoane pt care se face calculul cheltuielilor in cazul mai sus amintit. Administratorul mi-a retinut adresa iar dupa 1o zile mi-a trimis-o scanata pe e-mail apostilata astfel: Se supune discutiei consiliului ve-ti primi raspuns in 30 de zile!
Totodata pe listele de cheltuieli aferente lunii ianuarie la rubrica cheltuieli pe persoana sunt incluse:apa rece/canal, apa calda/canal, salubritate, energie electrica casa scarilor, gaz, curatenie. Este corect?
Dupa calculele mele ar fi vorba de aprox 3oo lei care provin din diferenta de apa si inca min 300 (10 luni x 30 lei aprox) deci 600 lei. in conditiile in care eu lunar voi achita 50 lei (aprox) credeti ca este posibil sa mi se achita suma incasata in plus din fondul de rulment iar administratorul, ulterior sa-si acopere suma? pentru ca din ceea ce imi spuneti d-voastra si inteleg eu, ar mai necesita un an de asteptare ca sa ajungem la normal?!
@elga50
am discutat cu administratorul vis a vis de aceasta diferenta, care persista din luna octombrie, a recunoscut ca este vina ei, si cred ca spera ca in timp aceste diferente sa se diminueze. Problema este ca noi din acea luna nu am mai avut nici un fel de consum la apartament. insist, nu este vorba de nici o pierdere ci pur neatentie.
@Magistre
Ieri am depus o cerere catre conducerea as. de locatari sa-mi spuna in scris, numarul de persoane care se ia in calcul cand nu locuieste nimeni in apartament. (cu nr de inregistrare)
Am discutat cu administratorul, este convinsa ca a calculat bine, eu nu! Sper ca in baza deciziei conducerii sa accepte faptul ca a gresit si sa gaseasca o modalitate in a-mi retituii sumele platite eronat.
Problema mea este daca exista astfel de solutie in afara atacarii in instanta si m-ar fi interesat pasii de urmat.
Deci, revin exista vre-o posibilitate legala imi a recupera banii pe care i-am achitat lunar (ma refer la sumele platite pentru o persoana)? si totodata o regularizare a consumului de apa si implicit recuperarea valorii mc apa rece calda platita in avans?
Buna ziua,
Sunt proprietara unui apartament in care am locuit cu familia mea (total 3 pers) pana in data de 1 mai 2011 cand am decis sa ne mutam. La acea data am depus o cerere la administratorul nostru instiintandu-l de acest fapt. Incepand cu acea data pe tabelul cheltuielilor lunare am aparut cu o persoana. Mentionez ca aproximativ la 2 luni mergeam la apartament si transmiteam consumul de apa rece respectiv calda intrucat mi-a ramas masina de spalat haine acolo, chiar mai faceam o baie, deci consum de apa exista, asta pana in mom in care ne-am cumparat o masina de spalat, in luna octombie. Ulterior am continuat sa transmit consumul infim dealtfel. Chiar cu transmiterea acestui consum real la aceasta data avem aproximativ 20 mc apa rece si 13 apa calda platita in avans (diferenta intre indexurile de la admnistrator si cele reale din apartament) Exista vre-o posibilitate in a ne recupera banii? intrucat am dori sa vindem apartamentul.
Multumesc