avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 896 soluții astăzi
Forum Activitate claudiu_2006

Activitate claudiu_2006

Revin cu finalizarea cazului prezentat anterior de mine. Mi-a venit o ordonanta de scoatere de sub urmarire penala plus amenda administrativa de 300 ron
Nu mi-a venit nici o citatie si nici nu am fost audiat.... asta ce înseamnă?
Va rog frumos, imi spuneti si mie ce zice art 245 lit b si c Cpp că nu am gasit nimic pe net.
Mersi :)
Era ideea ca eu sunt student in buc dar am domiciliul in provincie si o sa-mi vina citatia acasa si o vad parintii....Nu exista nici o modalitate ca aceasta citatie sa nu se duca la adresa de domiciliu ci sa o iau eu cumva?

Si va multumesc mult pt timpul acordat :)
Prejudiciu a fost recuperat.... cei de la securitate din supermarket au zis ca trimit la politie hartia. Chiar nu exista nici un mod de a primi citatia eu, in mana?
Imi puteti spune, va rog frumos, ce imi vine pe adresa de domiciliu? Daca o sa fiu audiat ma gandesc ca trebuie sa-mi trimita o convocare sau ceva, nu?
E chiar asa de grav...? Dupa parerea mea indeplinesc toate conditiile pt ca fapta savarsita sa fie dizolvata intr-o amenda administrativa... in plus, cand am completat declaratia tip domnul care mi-a a luat declaratia m-a pus sa scriu ca nu vreau un avocat in stadiul acesta.
Sunt in aceeasi problema.... Am schimbat codurile a doua produse intr-un supermarket.... prejudiciu: 25 ron. Am fost dus la politie, mi s-a intocmit dosar penal. Cand am completat acea declaratie tip mi s-a spus ca ei s-ar putea sa primita dosarul cu iesire de sub ancheta penala...sau ceva de genul asta si ca in cel mai feritcit caz mi se va da o amenda administrativa. Am discutat cu cei de la magazin si le-am platit produsul deteriorat urmand ca ei sa nu se mai constituie parte civila. Mentionez ca sunt la prima fapta de agest gen. Ce sanse am sa primesc numai o amenda ? Imi va veni ceva acasa (in afara de amenda)? Trebuie sa ma prezint la o audiere?