Îmi puteți specifica va rog care este reglementarea legislativă care susține afirmația :
“Din punct de vedere al opririi pe autostrazi, agentii rutieri trebuie sa efectueze semnalul de oprire exclusiv din autovehiculul politiei, iar soferul este invitat sa urmeze masina politiei pana in prima parcare, unde se trece la executarea controlului propriu zis.”?
tinand cont ca instantele folosesc date publice emise de entitati agreeate vreau sa va supun discutiei urmatorul subiect
Restrictiile de viteza (si nu numai) sunt implementate si elaborate de CESTRIN si CNADR. In situatiile lansate de dansii , oficial, si lunar se publica toate restrictiictiile prezente pe drumuri , evident cu proprietatile aferente
Dar ... toate aceste restrictii sunt raportate la codificarile drumurilor nationale adica DN1 ... DN 28 .. etc
Vreau sa va intreb daca in mentionarea in cadrul PV a locului faptei se precizeaza Drumul European , care este oarecum suprapus cu cel national , iar toate restrictiile sunt raportate la drumul national nu putem invoca o imposibilitate a demonstrarii faptei dat fiind ca aferen drumurilor europene din romania nu este o situatie atasata si aprobata a restrictiilor aferente?
De exemplu eu voi cere sa-mi demonstreze ca pe DE 583 exista restrictia mentionata la km specificat. Cum o vor face daca in lista de restrictii nu apare drumul european si totodata nu exista un document care sa ateste ca drumul european este identic cu cel national ?