avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 423 soluții astăzi
Forum Activitate madoxmdx

Activitate madoxmdx

Multumesc mult pentru ajutor. M-ati ajutat enorm....
Super ... Dupa 100 de intrebari catre Registru si Camera de comert tot aici m-am lamurit ... Nu vreti sa stiti ce raspunsuri am avut de acolo ...
Casa de marcat cu siguranta o fiscalizez in aria sediului social ... Mai trebuie sa declar ceva si la finantele din aria in care o sa desfasor activitatea de vanzare ?
Si mi se fiscalizeaza casa de marcat pe acest CAEN chiar daca nu am punct de lucru declarat ?
Electronice
Buna ziua,
Tocmai am incheiat un contract cu un lant comercial pentru amplasare stand prezentare si vanzare produse. Contractul este incheiat pe 30 zile si se reinoieste cu voia locatarului din 30 in 30 de zile. Pe contract nu este stipulat exact magazinul in care pot sa desfasor activitatea, deci nu pot sa declar un punct de lucru la registrul comertului. Sa presupunem ca o sa ma plimb cu standul prin diferite sedii ale lantului comercial. Sub ce cod CAEN pot sa desfasor o astfel de activitate pentru a fiscaliza si casa de marcat ?
Multumesc.
Răspuns la discuția refuza eliberare factura
Din cate am inteles din alte discutii nu pot sa fac autofacturare decat in cazul importului, si as putea decat sa inregistrez plata ca si plata avans marfa dar nu pot sa deduc TVA -ul. Mi se pare o lipsa totala de suport a legislatiei pentru aceasta situatie. In fond eu nu am nici o vina si totusi sunt parte vatamata cu privire la deducerea TVA-ului. Chiar nu exista nici o solutie comform Codului Fiscal prin care sa deduc TVA-ul aferent ? Pana la urma nu eu sunt cel pacalit, ci statul roman de catre acest furnizor pentru ca nu-si declara aceasta incasare.
Răspuns la discuția refuza eliberare factura
Da, este platitor de tva. Sa inteleg ca imi deduc tva - ul daca este platitor si fac autofacturare?
Sincer este vorba de o suma destul de mare si ma intereseaza foarte mult sa deduc tva - ul.
Multumesc.
Răspuns la discuția refuza eliberare factura
Firma nu este inactiva (am verificat pe site-ul ANAF si nu figureaza la firmele inactive), cat despre corespondenta nu am decat convorbiri telefonice si emailuri care nu pot fi considerate oficiale pentru ca in contract nu este mentionat ca adresa de corespondenta si emailul lor. Cred ca cea mai buna solutie este sa le trimit o adresa prin posta cu confirmare de primire. Sper sa fie cineva la sediul social care sa o ridice.
Cat despre autofacturare nu cunosc prea bine modalitatea si daca-mi permiteti v-as ruga sa ma ajutati putin. TVA - ul se poate deduce prin autofacturare ? Mai exact cum se opereaza in contabilitate aceasta autofacturare ?
Am achitat niste bunuri in avans pe baza unui contract de vanzare cumparare. Firma pe care o reprezint a fost pusa in posesia bunurilor, respectiv 27 de domenii internet (www) dar vanzatorul refuza sa-mi elibereze factura pentru plata facuta prin banca. Dupa numeroase insistente nu mai reusesc sa iau legatura cu reprezentantii firmei.
Ce solutii am in situatia de fata?
Multumesc anticipat.