avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 749 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters254393

Activitate ContSters254393

Sunt pensionat medical din Octombrie 2005 pe legea 19/2000. In Aprilie 2012 in urma transferului dosarului de pensionare la alt sector,dosarul fost preluat gresit ...ca PENSIONARE INITIALA pe legea 263/2010 si nu ca TRANSFER DE DOSAR intre doua sectoare in urma schimbarii domiciliului. Este legal?
cate pensionari INITIALE exista in viata unui pensionar?...este corect ca un dosar de pensie de invaliditate din Octombrie 2005(legea 19/2000) transferat intre 2 sectoare ale BUCURESTIULUI sa fie preluat ca dosar de pensie initiala in Aprilie 2012 pe o alta lege (legea 263/2010), sa reduci punctajul si pensia,sa transformi pensionarul din pagubit,nedreptatit,abuzat verbai ...etc...in DEBITOR prin aplicarea unor indici de corectie.....”pentru ca a gresit cineva” iar la contestatiile si audientele repetate sa raspunzi cu inca 2 decizii de pensionare pe aceiasi lege eronat aplicata..legea 263/2010 ?