avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 539 soluții astăzi
Forum Activitate parma

Activitate parma

Discuție Control ANAF
In cadrul unui control de fond de la ANAF au constatat urmatoarea situatie:
- societatea a fost platitoare de TVA la incasare, dar contabilul a completata jurnalele de vanzari si cumparari ca si cum ar fi fost platitoare de TVA normal.
inspectorii evident au cerut explicatii si au spus ca in situatia in care nu lamurim situatia ne vor da o amenda si vor suspenda controlul, cu masuri.

Chestia cu masurile mi se pare logica si de bun simt, am incercat insa sa gasesc in ce baza ma amendeaza (ce articol, ce lege, etc.). Ma poate lamuri si pe mine cineva care sunt acestea?

Multumesc
Răspuns la discuția Sponsorizare
Aceiasi a fost si parerea mea. Cu toate acestea, avand in vedere specificul activitatii, este obligatorie factura pentru a putea fi inregistrata arma ... deci ... de aici incurcatura
Discuție Sponsorizare
speta: o societate cu obiect de activitate "comert cu arme" doreste sa sponsorizeze un club sportiv cu o arma. pentru ca cel sponsorizat sa poata inregistra arma la politie are nevoie de factura. societatea este platitoare de tva.
codul fiscal spune ca sunt scutite de plata tva sponsorizarile ce se incadreaza in limita legala.

intrebare: cum/in baza carui document se scade de tva-ul colectat pe factura?
well, inteleg ca nu e prea rau, avand in vedere ca societatea nu era platitoare de tva :)

totusi, de ce il pun sa declare daca a desfasurat activitate?
Buna ziua,
Speta este urmatoarea: o societate a fost declarata inactiva, din varii motive (nu este esential) dupa ceva perioada, in care fiscul nu a catadicsit sa o informeze, si-a facut un pustiu de bine un client, sa ii anunte.
S-au remediat toate deficientele si am ajuns in momentul inspectiei venite de la fisc ca sa vada ca existam la sediul declarat (una dintre regulie noi pentru reactivare). Printre cele cerute este si o declaratie data de administrator, daca societatea a activat sau nu in perioada respectiva (de inactivitate). Acum raspunsul evident este DA, pentru ca 1. nu au catadicsit sa ne anunte si 2. noi am terminat remedierea ce a dus la inactivitate de vreo 2 luni, doar nu puteam sa tragem obloanele pana se gandeste fiscul sa isi faca treaba.

Intrebarea este: ce implicatii legale si/sau fiscale deriva din aceasta situatie. Il "leaga"careva pe administrator sau vom declara ceva din urma altfel decat prin declaratiile, pe care de altfel le-am depus cu constiinciozitate in perioada de inactivitate.

Va multumesc