Buna ziua!
Am o problema foarte mare si va rog sa ma ajutati cu parerile dumneavoastra, deoarece domnii de la ITM se contrazic (de la doua filiale ITM) din judet, si nu stiu cum sa procedez corect.
Am lucrat la o societate care se gasea in subordinea primariei din localitate.Aceasta societate a fost inchisa printr-o hotarare emisa de consiliul local din data de 13.08.2010, drept pentru care toate contractele de munca au fost incetate cu acelasi articol (65).
Problema e in felul urmator: am avut o salariata care se afla in acea perioada in concediu de crestere copil, urmand ca acesta perioada sa inceteze pe data de 18.08.2011.Este normal sa i se incheie si ei carnetul de munca din data de 13.08.2010,ca si celelalte contracte daca s-a emis o hotarare de consiliu, sau normal era cu data de 18.08.2011?
Va rog mult sa ma ajutati cu un raspuns, deoarece domnii de la ITM se cam contrazic in pareri.
Multumesc anticipat!