Care este reglementarea care specifica obligativitatea ambelor elemente?
Tot ce am reusit sa gasesc referitor la acest aspect este:
Pct. 17 din OMEF nr. 3.512/2008 privind documentele financiar-contabile, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 870/2008 care specifica ca "fiecare formular va avea un numar de ordine sau o serie, dupa caz, numar sau serie ce trebuie sa fie secvential(a), stabilit(a) de societate".
Din aceasta fraza eu nu inteleg ca sunt obligatorii ambele elemente.
Si daca e obligatorie si seria cum se alege aceasta?
Mentionez ca pana la un moment dat (anul 2008) Asociatia de proprietari a achizitionat chitantiere personalizate care aveau numarul si seria pretiparite apoi s-a renuntat la acel tip de chitantier, cel actual fiind mai ieftin.
De asemenea alte asociatii de proprietari elibereaza chitante in acelasi mod.
Asociatia de proprietari elibereaza chitantele pentru incasarea sumelor calculate pe listele de plata avand doar numar, seria nefiind completata. Chitantierele sunt tipizate cumparate, autoimprimabile si sunt numerotate intern cu pixul doar cu numar, urmarindu-se ca acesta sa fie unic si consecutive de la o chitanta la alta, fara ca chitanta sa aiba inscrisa si o serie (campul seriei ramane necompletat).
Este legal acest lucru? sau chitantele ar trebui sa aiba si numar si serie?
In urma intreruperii concediului de crestere copil si reintoarcerii la locul de munca (8ore/zi) salariata beneficiaza de program de lucru redus (6ore/zi).
Poate aceasta sa se angajeze la o a doua firma si sa beneficieze in continuare de programul de lucru redus la firma la care lucreaza deja?
Exista o limita a numarului de ore pe care aceasta le poate avea la al doilea loc de munca? (adica se poate angaja cu norma intreaga (8ore/zi) sau trebuie sa fie o norma partiala (2,4,6 ore/zi)?