avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1083 soluții astăzi
Forum Activitate Karryna

Activitate Karryna

Răspuns la discuția tulburarea linistii publice
Multumesc pentru ideea de a citi legea republicata .Cat despre organele in drept ....nu este asta o solutie..sau poate nu la noi...In cele mai multe cazuri problemele de acest gen se musamalizeaza .Noi am mers si am facut plangere la parchet , in legatura cu o problema mai veche , tot cu acesti vecini, si nu a rezolvat nimeni nimic...ce sa zic ...
Răspuns la discuția tulburarea linistii publice
problema este ca eu nu pot lupta cu aceleasi arme ....in primul rand nu imi sta in caracter sa ma cert cu vecinii ,iar in al doilea rand eu am un catel de talie mica ,care nu reuseste sa acopere urletele celuilat...Cu persoanele in cauza nu incape discutie sa ne putem intelege , deoarece sunt dependenti de medicamente si nu ajungem la nici un consens....nu stiu , probabil ca am sa-mi cumpar si eu un caine mai mare si am sa-l leg sub geamul dormitorului lor...e si asta o solutie pana la urma.Multumesc de sfat.....sper sa nu ne fie luata in nume de rau "lupta " cu aceleasi arme....ha