Multumesc pentru mesaje. Problema a fost rezolvata amiabil, firma oferindu-mi o alta rochie din magazin si tinand cont de avansul initial dat, pentru cealalta rochie, eu platind acum doar diferenta. Ajustarile mi le voi face in alta parte, ca m-am lecuit de asa zisii specialisti ai lor.
Am platit un avans de 25% pt o rochie de mireasa disponibila in magazinul din Buc al unui producator spaniol. Rochia era cu 2 masuri mai mare, astfel ca mi-au modificat-o la croitoreasa magazinului. La prima proba, am constatat ca dna croitoreasa era cred incepatoare sau o lucrase cineva incepator, astfel ca nu am fost multumita de ceea ce a iesit. Ma refer la calitatea finisajelor si modificarea formei de la baza gatului. M-au amanat vreme de 3-4 saptamani ca se va rezolva, dar in final tot nu am fost multumita. Cei de la magazin sustin ca sunt eu prea pretentioasa si ca oricum fotograful va retusa pozele!!! Le-am scris celor din Spania si s-au oferit sa-mi schimbe partea din fata a rochiei, dar surpriza, nu mai este timp pt ca au fabrica inchisa pana la o sapt inaintea nuntii mele!!
Cu 2 saptamani inainte de nunta, ce pot face ca sa-mi recuperez avansul sau macar sa-i constrang sa-mi dea alta rochie din magazin mai aproape de masura mea si eventual sa mi-o ajustez in alta parte, caci m-am lecuit de croitoreasa lor?! Mentionez ca nu am contract cu ei, caci nu fac, ci doar un bon de comanda cu valoarea totala a rochiei si un bon fiscal pt plata avansului?