Sunt proprietara a autoturismului Hyundai Getz din anul 2004.
Am o nelamurire in ceea ce priveste un service care a fost constatata si finalizata pe autoturismul specificat mai sus.
In ianuarie 2012 a fost schimbata kitul de distributie de firma SC "1" SRL, cand autoturismul a fost in aprox. 95.000 km (mentionez ca in momentul de fata este in aprox. 100.004 km).
In data de 20 august 2012 autoturismul s-a deplasat din Bucuresti spre Miercurea Ciuc cand dupa 150 km am constatat un zgomot de la motorul, din cauza asta am oprit motorul pentru constatare. Dupa verificare nu a mai pornit motorul. Autoturismul a fost tractata de un trailer si dusa la service la SC "2" SRL, din Miercurea Ciuc. La serviceul respectiv s-a constatat ca firma SC "1" SRL, ori nu a schimbat, ori nu a intins corespunzator rola de distributie.
Dupa constatare am luat legatura cu SC "1"SRL, unde a fost schimbata kitul de distributie. Persoana de contact (administratorul) a recunoscut ca in timpul serviceului realizat din ianuarie firma respectiva nu a intins rola de distributie in mod corsepunzator si din cauza aceasta a intervenit o situatie, din care cel mai convenient ar fi sa fie schimbata motorul (second hand).
Firma SC"1" SRL a propus o alternativa ce consta din :
Piesele de schimb necesare( alternativa de schimbare a motorului) pentru remedierea situatiei se imparte in 50%-50% intre firma SC "1"SRL si proprietara
Manopera va fi acoperita de SC "1"SRL
Alternativa propusa de firma SC"1" SRL nu mi-se pare corespunzator situatiei de mai sus, fiindca ca proprietara nu am nici o vina in producerea problemei.
Va rog sa ma clarificati daca alternative este corecta sau nu.