avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 512 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Nelamuriri cu serviceul
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Nelamuriri cu serviceul


Buna ziua,

Sunt proprietara a autoturismului Hyundai Getz din anul 2004.
Am o nelamurire in ceea ce priveste un service care a fost constatata si finalizata pe autoturismul specificat mai sus.
In ianuarie 2012 a fost schimbata kitul de distributie de firma SC "1" SRL, cand autoturismul a fost in aprox. 95.000 km (mentionez ca in momentul de fata este in aprox. 100.004 km).
In data de 20 august 2012 autoturismul s-a deplasat din Bucuresti spre Miercurea Ciuc cand dupa 150 km am constatat un zgomot de la motorul, din cauza asta am oprit motorul pentru constatare. Dupa verificare nu a mai pornit motorul. Autoturismul a fost tractata de un trailer si dusa la service la SC "2" SRL, din Miercurea Ciuc. La serviceul respectiv s-a constatat ca firma SC "1" SRL, ori nu a schimbat, ori nu a intins corespunzator rola de distributie.
Dupa constatare am luat legatura cu SC "1"SRL, unde a fost schimbata kitul de distributie. Persoana de contact (administratorul) a recunoscut ca in timpul serviceului realizat din ianuarie firma respectiva nu a intins rola de distributie in mod corsepunzator si din cauza aceasta a intervenit o situatie, din care cel mai convenient ar fi sa fie schimbata motorul (second hand).
Firma SC"1" SRL a propus o alternativa ce consta din :
Piesele de schimb necesare( alternativa de schimbare a motorului) pentru remedierea situatiei se imparte in 50%-50% intre firma SC "1"SRL si proprietara
Manopera va fi acoperita de SC "1"SRL

Alternativa propusa de firma SC"1" SRL nu mi-se pare corespunzator situatiei de mai sus, fiindca ca proprietara nu am nici o vina in producerea problemei.

Va rog sa ma clarificati daca alternative este corecta sau nu.

Multumesc anticipat.
Cel mai recent răspuns: mxm , utilizator 10:27, 31 August 2012
Service-ul care a schimbat kitul de distributie este direct raspunzator si unicul raspunzator pentru prejudiciul creat.
Daca masina este cumparata pe pers. fizica faceti reclamatie la OPC, daca este cumparata pe firma contactati un avocat si va invata el ce aveti de facut.
Ultima modificare: Vineri, 31 August 2012
mxm, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cine trebuie sa fie reclamant in instanta si ce fel de radpundere este iiikkk iiikkk Buna ziua, Pentru avarierea unei masini intr-un service (spart motor) ,desi a fost dusa acolo pantru mecanismul de distributie , cine trebuie sa actioneze ... (vezi toată discuția)
Probleme auto nekwow nekwow Buna ziua, Va rog frumos sa ma ajutati cu o sugestie la urmatoarea speta: In data de 14.01 mi s-a aprins un martor in bord pentru temperatura apei din ... (vezi toată discuția)
Cumparare autoturism cu vicii ascunse dpasztor dpasztor Buna ziua, am cumparat un autorurism din Constanta cu 8250 euro, dupa nici o ora de mers pe autostrada soarelui in drum spre Bucuresti acesta s-a defectat, ... (vezi toată discuția)