avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1221 soluții astăzi
Forum Activitate nycooo

Activitate nycooo

Răspuns la discuția Preaviz inainte de terminare ccc
din pacate nu am putut ajunge la munca azi pt ca s a inbolnavit copilul si a trebuit sa ma duc cu el la spital...acum sunt acasa in medical7 zile pt inrijire copil bolnav ...am sunat la societate si le am comunicat acest lucru...mentionez ca am primit azi de dimineata o notificare prin posta in care mi se spunea sa ma prezint la punctul de lucru tot azi...offf
buna ziua..am trimis cerere catre societate sa imi fie platit preavizul(24.08-19.10) si sa imi raspunda in scris din ce motive nu vor sa imi plateasca (mentionez ca m au lasat acasa in preaviz fara sa ma plateasca),cererea a fost facuta pe data de 29 sep 2012...in urma cererii am primit raspuns pe data de 4 oct 2012ca trebuie sa ma prezint la munca pe data de 8 oct 2012 si sa stau cate 4 ore (mentionez ca acest rasp din partea firmei l am primit prin e mail NU telefonic..noroc ca mi am citit e mailul azi)...ce pot face in continuare??? multumesc
societatea nu doreste sa imi plateasca preavizul spunand ca nu vor acest lucru...cum trebuie sa procedez in cazul acesta?ce pasi trebuiesc facuti sa imi pot lua banii?preavizul se termina pe data de 19 .10.2012
bina ziua..in urma discutiilor purtate cu cei de la societate mi au acordat preavizul ...in preaviz scrie urmatoarele : Va comunicam ca incepand cu data de 24.09 sunte ti in preaviz 20 zile lucratoare pana la data de 19.10 data la care vi se desface contractul individual de munca din urmatoarele motive:societatea isi restrange activitatea din motive economice si postul dumneavoastra a fost desfiintat...atat....va rog sa imi spune ti daca e corect preavizul...ma gandesc ca trebuia sa se specifice vreun articol sau cate ore pot lucra ....mentionez ca m au lasat acasa in preaviz fara sa ma plateasca ..