avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 422 soluții astăzi
Forum Activitate vasilicam

Activitate vasilicam

Răspuns la discuția Custodie
Multumesc frumos! Ce înseamnă sa îndeplinesc condițiile ART? Sa nu am venituri sau sa fiu in imposibilitatea totala de a muncii? De doi ani sunt in concediu medical si de o luna m-am întors la serviciu fiindcă nu m-am descurcat cu banii. Dacă ma pensionam,, primeam pensie boala grad doi, fără drept de munca. Fiind revizuirile anual, nu am riscat sa îmi pierd serviciul. Am si certificat de încadrare in grad de handicap grav cu însoțitor.
El nu avea "obligația" sa ma ajute cu bani? De când a plecat am mai avut cinci operații si nu m-a ajutat cu nimic.
Discuție Custodie
Buna seara,
După 17 ani de căsătorie, bolnava fiind (8 operații), când am aflat ca are o amanta, a părăsit domiciliul. Avem un copil de 8 ani. Nu ne ajuta, nu a stat in vacante cu copilului., dar da lunar o suma pentru copil. Va rog sa îmi Spuneti dacă pot solicita in instanța custodie exclusiva, daune morale si pensie de întreținere datorită bolii. Trebuia sa ma pensionez de boala, (cancer), dar m-am întors la serviciu deoarece pensie e foarte mică. Am găsit corespondenta lui cu amanta si așa am aflat ca pe durata chimioterapiei si a primelor operații era cu ea, neglijând copilul. Va rog sa ma sfătuiți cum as putea proceda. Va Multumesc!
As putea folosi in vreun fel faptul ca, pe toată durata bolii mele, vreo doi ani, el a avut o relație extraconjugală, care ne-a afectat (lipsa lui, întreținerea amantei din veniturile familiei).
Va multumesc!
Sau ca in momentul in care ne-a părăsit, aveam doua plăgi deschise si nu ne-a ajutat si interesat nimic legat de familie? Multumesc!
Va rog sa ma sfătuiți cum sa procedez sa fie bine pentru mine si copil.