Am platit un pachet de servicii online din contul firmei. Am primit prin email o invoice/factura fara datele firmei de la care am cumparat. E posibil ca firma sa nu existe. As dori sa stiu cum fac cu acei bani, cum ii inregistrez si daca ii pot pune de la mine(pers fizica) in cont ca sa nu fie probleme.
Dacă am înfiinţat o firmă în ianuarie 2013, dar actul constitutiv şi depunerea capitalului social s-au făcut în decembrie 2012, cum pot face aceste înregistrări contabile? Trebuia să depun o declaraţie în acest sens?
Doresc sa infiintez o SRL cu codul CAEN 4791-Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comenzi sau prin Internet. Sediul social va fi intr-o camera a unui apartament. Ce activitati se pot desfasura la sediul social? Pot depozita marfa(cateva kg) acolo? Pot avea si activitate de birou acolo? Pot vinde acolo? Toate aceste lucruri trebuie trecute in declaratia pe proprie raspundere model 3? Ce demersuri mai trebuie facute?
Ca administrator al unui SRL pot să țin contabilitatea firmei și să semnez bilanțul?
Țin să menționez că am studii superioare economice și cursuri de contabilitate.