Nu am 12 luni lucrate inainte s aintru in pre-natal, asta e problema, am doar 10, mai imi trebuie 2 luni. Cei de la ITM m-au sfaturi sa-mi gasesc o firma care sa ma angajeze inca 2 luni si apoi sa ma dea in somaj ca sa-mi plateasca somajul concediul pre si post-natal. Am gasit o firma, dar acum intervine o alta problema: ma poate angaja firma respectiva daca sunt insarcinata in 6 luni si sunt in concediu "risc de avort" si apoi sa ma dea in somaj? Am inteles ca nu poate sa ma dea in somaj daca odata ma angajeaza pe perioada nedeterminata si sunt insarcinata.
Ce solutie ar mai fi ? Imi poate asigura Casa de Sanatate plata concediului pre si post-natal, daca sunt in concediu medical pana intru in pre-natal?
Buna !
Am revenit cu alte intrebari pt. a ma lamuri in final. Am tot intrebat in stanga si-n dreapta si tot nu stiu ce ar fi mai bine sa fac, poate ma ajutati dvs.
Dupa cum spuneam in alt mesaj, in prezent sunt angajata cu conytract pe perioada determinata, acesta urmand sa-mi expire maine, 16.10. 2012. Eu acum sunt in concediu medical, din 29.08.2012, cu diagnosticul "risc de avort'.
Urmeaza sa intru in concediu pre-natal doar din 4.11.2012. Imi va fi platit daca am intrerupere ?Casa de asigurari poate sa-mi acopere cele 19 zile ? Daca da, v-as ruga sa-mi spuneti ce acte trebuie sa depun.
Am fost la casa de sanatate din sibiu si ei mi-au spus ca in bucuresti trebuie sa-mi depun actele intrucat angajatorul are adresa in bucuresti si acolo mi-au fost depuse concediile medicale.
Va multumesc !
Buna ziua !