avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 932 soluții astăzi
Forum Activitate neorazvan

Activitate neorazvan

Răspuns la discuția Problema garantie notebook
Multumesc pentru timpul acordat! M-am lamurit. In cazul in care notebook-ul inca prezinta aceste probleme nu voi semna fisa de predare, invocand motivul nerepararii. Ulterior voi cere un document prin care sa se demonstreze imposibilitatea repararii produsului.
In data de 24 09 2012 am comandat un notebook la un magazin online de vanzari produse IT. La cateva saptamani a inceput sa-mi faca probleme, l-am trimis in service, a venit ca "reparat" cu toate ca problema se manifesta chiar mai rau decat inainte.
In cursul zilei de astazi l-am trimis din nou unitatii de service autorizate pentru depanare, respectiv reparatie. Dansii mi-au zis ca aceasta problema apare pe toate notebook-urile scoase de respectiva companie in ultima vreme si chiar mi-au aratat acest lucru, recunoscand astfel lipsa de conformitate. Bineinteles ca eu sunt total nemultumit de aceasta situatie si imi doresc ori inlocuirea produsului cu unul functional, ori returnarea integrala a sumei achitate pe acest produs.
Mi-au zis ca acest lucru se poate face in situatii "exceptionale", insa aceasta nu ar fi una din ele. De cand l-am achizitionat, produsul a stat in jur de 2 saptamani in service degeaba. Ce pot face pentru a-mi proteja drepturile de consumator? Cum ma pot alege cu un produs functional (conform legii)? Din cate stiam un produs care manifesta probleme in primele 6 luni este considerat lipsit de conformitate in momentul livrarii, iar daca este trimis in service de 3 ori in primele 6 luni se poate opta pentru rambursarea sumei achitate pe produs.