Mai am câteva îndrebări în lăgătură cu această situație:
1. Această cerere de îndreptare a erorii materiale, o pot semna cu semnătură digitalală cu certificat calificat și să o trimit pe e-mail-ul pus la dispoziție pe portalul unde am acces la dosarul electronic?
2. Doresc să mai precizez că am schimbat adresa de domiciliu în anul 2020 și am depus o copie după C.I. în anul 2021 cu ocazia cererii pentru obținerea accesului la dosarul electronic. Dar, nu am făcut o cerere pentru actualizarea datelor cu noua adresă de domiciliu. Pot preciza în cererea de îndreptare a erorii materiale că există la dosar copie după C.I. a mea?
3. Pentru cererea de îndreptare a erorii materiale se achită vreo taxă?
4. Pentru că nu am depus acea notificare cu schimbarea domiciliului, este posibil să mi se impute ceva?
Am primit o Hotârâre Judecătorească în care apare numele unei părți scris eronat. Ce trebuie să fac pentru a îndrepta această eroare? Pe de altă parte, în Hotărârea Judecătorească apare vechea adresă de domiciliu, la care am locuit, iar în C.I. apare o altă adresă, pentru că între timp am schimbat domiciliul. Este vreo problemă dacă adresa care apare în Hotărâre nu este aceeași cu cea din C.I.?
Menționez că eu și persoana căreia i s-a scris greșit numele, suntem părți vătămate în acest caz.
Mulțumesc!