avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 399 soluții astăzi
Forum Activitate mirafarm

Activitate mirafarm

Buna ziua,
Vă scriu in ideea ca cineva ma poate indruma in rezolvarea urmatoarei probleme:
In luna februarie 2012 am achizitionat un autoturism de teren in leasing de la reprezentanta din Brasov . Toate bune pana in luna noiembrie 2012 cand aflandu-ne in Arges am simtit miros de ars si nu mai puteam schimba vitezele. Ne-am dat seama ca e de la discul de ambreiaj, am oprit si am sunat la reprezentanta cea mai apropiata de locul unde ne aflam si anume Pitesti. Au sosit cei de acolo, au constatat defectul si ne-au spus ca ne vor remorca la reprezentanta din Arges. Noi fiind din Brasov, am considerat de cuviinta ca ar fi mai bine ca automobilul sa fie introdus in reparatie in reprezentanta din Brasov (fiind necesare dese drumuri pentru acest lucru). Au fost de acord cu specificatia ca va trebui sa platim contravaloarea diferentei de kilometri astfel ca in prima faza am platit aprox. 600 RON pentru tractarea automobilului in Brasov.

Problema de aici apare : la reprezentanta din Brasov se constata ca ansamblul disc de ambreiaj-volanta este distrus fiind necesara inlocuirea acestuia. Numai ca acestia ne-au spus ca acesta (ansamblul disc-volanta) NU INTRA IN GARANTIE !!! De mentionat ca nu avem prea multi km cu ea. Pe scurt am platit contravaloarea pieselor si a manoperei aferente. Si credeti-ma nu a fost putin ... (suma cu 5 zerouri !!!).

Intrebări la care as dori vă rog frumos un răspuns de specialitate. Am observat ca sunteti adevarati specialisti in acest domeniu.

1. Este adevărat, discul de ambreiaj nu este acoperit de garantie ?

2. După ce plata a fost efectuată , piesele inlocuite NU MI S-A ACORDAT GARANTIE pentru noile piese schimbate!!! Daca prin absurd acestea nu ar fi de calitate, sau montate necorespunzator si mi se intampla ca sa se strice iar (poate chiar in primii 1000 de kilometri) eu ce fac, platesc iarasi #-o??? Nu mi se pare normal si corect ca sa nu primesc garantie pentru un produs pe care-l cumpar. Unde mai pun ca mi-a mirosit in masina a ars multa vreme de la schimbare . Este corect si normal cum au procedat cei de la reprezentanta ? Unde ma pot adresa pentru rezolvarea problemei avand in vedere ca autoturismul este inmatriculat pe numele firmei (deci OPC cade) ? In cazul meu sunt acoperit de prevederile Legii nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora ?

Vă multumesc mult pentru timpul acordat,
Cu stimă si deosebit respect,
Mirafarm