avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 865 soluții astăzi
Forum Activitate Cristzi

Activitate Cristzi

Buna Ziua

Pe data de 4 Ianuarie am ridicat telefonul din service cu decizie de schimbare. Telefonul este achizitionat la abonament (cu o reducere fata de pretul lui fara conectare) de la o companie. Dupa ce am asteptat 10 zile sa trimita un e-mail de la departamentul tehnic in magazin pentru a putea sa schimb telefonul (intre timp multe ore vorbite la relatii clienti si doua drumuri facute degeaba la magazin din cauza lor) pe data de 16 Ianuarie sunt sunat ca a sosit decizia. Astazi am primit un e-mail din partea unui manager al companiei ca urmare a unei solicitari din partea mea cu privire la tipul telefonului cu care va fi inlocuit (am cerut un telefon mai bun fara a plati diferenta de bani ca recompensa pentru timpul de asteptare si tratamentul la care am fost supus). In acest e-mail este o lista de 7 telefoane care sunt mai proaste decat cel care s-a stricat.
Ce imi recomandati sa fac mai departe, exista motive sa fac o plangere la ANPC si daca da mai este o problema. La sfarsitul e-maiului se precizeaza ca am termen de 15 zile calendaristice de la decizia de inlocuire (acest termen a expirat, dar nu din cauza mea, eu pot efectiv sa schimb telefonul de pe data de 16 sau 17 ianuarie) sa ma prezint in magazin pentru rezolvarea situatiei. Daca depun o sesizare la ANPC si acestia raspund in 30 de zile acel termen ca expira. Ce ma sfatuiti?

Si o a doua intrebare. Suma platita de mine pe telefon la achizitionarea lui este X dar valoarea lui la achizitie era X+Y, Y reprezentand reducerea data datorita faptului ca am luat un abonament care l-am platit. Ei au spus ca pot sa-mi dea inapoi banii de pe factura. Oricum, nu stiu cat de corecta este aceasta informatie deoarece nu poti recupera banii asa de usor dar totusi am zis sa intreb.

Va multumesc anticipat