avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 534 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Intrebare schimbare telefon in garantie cu decizie de ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Intrebare schimbare telefon in garantie cu decizie de la service

Buna Ziua

Pe data de 4 Ianuarie am ridicat telefonul din service cu decizie de schimbare. Telefonul este achizitionat la abonament (cu o reducere fata de pretul lui fara conectare) de la o companie. Dupa ce am asteptat 10 zile sa trimita un e-mail de la departamentul tehnic in magazin pentru a putea sa schimb telefonul (intre timp multe ore vorbite la relatii clienti si doua drumuri facute degeaba la magazin din cauza lor) pe data de 16 Ianuarie sunt sunat ca a sosit decizia. Astazi am primit un e-mail din partea unui manager al companiei ca urmare a unei solicitari din partea mea cu privire la tipul telefonului cu care va fi inlocuit (am cerut un telefon mai bun fara a plati diferenta de bani ca recompensa pentru timpul de asteptare si tratamentul la care am fost supus). In acest e-mail este o lista de 7 telefoane care sunt mai proaste decat cel care s-a stricat.
Ce imi recomandati sa fac mai departe, exista motive sa fac o plangere la ANPC si daca da mai este o problema. La sfarsitul e-maiului se precizeaza ca am termen de 15 zile calendaristice de la decizia de inlocuire (acest termen a expirat, dar nu din cauza mea, eu pot efectiv sa schimb telefonul de pe data de 16 sau 17 ianuarie) sa ma prezint in magazin pentru rezolvarea situatiei. Daca depun o sesizare la ANPC si acestia raspund in 30 de zile acel termen ca expira. Ce ma sfatuiti?

Si o a doua intrebare. Suma platita de mine pe telefon la achizitionarea lui este X dar valoarea lui la achizitie era X+Y, Y reprezentand reducerea data datorita faptului ca am luat un abonament care l-am platit. Ei au spus ca pot sa-mi dea inapoi banii de pe factura. Oricum, nu stiu cat de corecta este aceasta informatie deoarece nu poti recupera banii asa de usor dar totusi am zis sa intreb.

Va multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: Ares-3 , moderator 10:49, 23 Ianuarie 2013
Nu cred ca ar fi corect sa va spuna cineva ca aveti sau nu sanse sa obtineti ce doriti daca aceti reclamatie.
Din ce spuneti eu inteleg asa: firma prefera sa va dea un telefon gratuit decat sa va dea unul mai scump, asa cum ati solicitat.

Daca nu au un telefon similar sa vi-l inlocuiasca (nu ati spus daca le-ati dat si aceasta varianta sau ati cerut direct telefon mai scump), solutia propusa de ei este legala; asa se explica si faptul ca au spus ca va vor restitui suma X, cea platita cand ati prelungit abonamentul.

Daca as fi in locul dvs. nu as face reclamatie pentru ca v-au propus solutii de rezolvare, insa desigur dvs. alegeti varianta care va convine.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sesizare catre companie de telefonie mobila blackshaddow blackshaddow buna ziua am o problema cu una din companiile de telefonie mobila (cea verde) sa nu fac reclama problema este in felul urmator sunt abonat de 4 ani de ... (vezi toată discuția)
Inselat de vodafone romania cosmindaniel12 cosmindaniel12 Buna ziua, In data de 11.09.2014, am fost contactat de angajatii Vodafone Romania. Mi-au propus semnarea unui contract pe 2 ani, pentru un abonament de ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telekom contact_blue contact_blue Buna seara. Anul trecut in luna August, am fost sunat de un agent Telekom, mai exact o doamna care mi-a facut o oferta, un abonament cu un telefon. Eu avand ... (vezi toată discuția)