buna ziua
am o problema cu una din companiile de telefonie mobila (cea verde) sa nu fac reclama
problema este in felul urmator
sunt abonat de 4 ani de zile la ei si . . . intre timp cat a revenit semnalul am reinoit inca un nou contract pe 24 de luni cu respectiva companie in speranta ca nu vor mai fi probleme, probleme care au reaparut. o data cu noul contract am achizitionat si un telefon.
intrebarea mea este:
- ce pot face in situatia in care compania de telefonie mobila nu solutioneaza problema mea in perioada in care este stipulata remedierea unei defectiuni in contractul incheiat cu aceasta companie?
1)
a) exact ceea ce prevede Contractul ce l-ați încheiat cu compania în cauză.Trebuie să aveți incluse clauze de sancționare-mod se soluționare litigii ivite pe parcursul valabilității ;
b) probabil, plătiți lunar o anumită sumă bănească pt ceva ceea ce, de fapt, nu beneficiați : abonament etc etc În acest caz : înregistrați o NOTIFICARE cu SOMAȚIE la companie.În partea introductivă : un mic istoric al relațiilor cu acea companie ; în final : notificarea cu somația de reziliere contract începând cu data de . . . .
-daca ajung in instanta ce sanse de castig am?
2) revedeți clauzele din contract: ca să nu aveți surprize neplăcute în instanță.D.p.d.v. juridic, conținutul contractului este ”beton”.Dacă-i prindeți pe ”picior” greșit, sancționați-i !
o data cu noul contract am achizitionat si un telefon.
pai si sa inteleg ca de cojocul acestor hoti nu are nimeni ac?
nici macar justitia romana ???
1) ABSOLUT NIMENI ! De condițiile de societatea de telefonie stipulate cu dibăcie diabolică în Contract : depinde totul ! Nimic NU poate face justiția dacă trebuiesc respectate condițiile din Contract (bineînțeles condiții până la granița cu ilegalitatea chiar și ușor atenuate peste și prea puțin perceptibile) ;
2) fără probe asupra viciilor, abuzurilor contractuale : nimic nu se câștigă în instanță!
pai daca nici justitia nu are ... atunci pe noi acestia mici cine ne mai apara??? :(