avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 554 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Sesizare catre companie de telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Sesizare catre companie de telefonie mobila

buna ziua
am o problema cu una din companiile de telefonie mobila (cea verde) sa nu fac reclama

problema este in felul urmator
sunt abonat de 4 ani de zile la ei si locul de munca il am undeva in afara localitatii de resedinta intr-o zona impadurita.
semnalul la telefon a fost si a functionat perfect numai ca din luna martie 2012 si pana in luna noiembrie nu a mai fost semnal deci a picat reteaua de tot.
in aceasta perioada atat eu cat si colegii de munca am facut zeci de sesizari/reclamatii prin toate metodele existente catre compania de telefonie mobila fie prin telefon la serviciul clienti fie pe siteul companiei fie scrisa si depusa in magazinele companiei.
ei timp de 8 luni de zile nu am primit niciun raspuns concret ci doar ni s-a spus sa asteptam solutionarea reclamatiilor deci subliniez 8 LUNI DE ZILE,oare chiar atat de mult dureaza sa se repare o defectiune tehnica?
intre timp in luna noiembrie a revenit semnalul,am spus gata am scapat de necazuri nu dupa mult timp a picat iar semnalul din luna decembrie sa spun,drept pentru care am mai facut o reclamatie la serviciul clienti la care mi s-a spus acelas raspuns sa astept solutionarea sesizarii
intre timp cat a revenit semnalul am reinoit inca un nou contract pe 24 de luni cu respectiva companie in speranta ca nu vor mai fi probleme,probleme care au reaparut.
o data cu noul contract am achizitionat si un telefon.

intrebarea mea este:
- ce pot face in situatia in care compania de telefonie mobila nu solutioneaza problema mea in perioada in care este stipulata remedierea unei defectiuni in contractul incheiat cu aceasta companie?
in prima instanta m-am gandit sa apelez catre ANCOM dupa care catre ANPC si daca nici in aceste doua situatii tot nu se rezolva nimic sa cer rezilierea contractului cu respectiva companie in instanta..
-daca ajung in instanta ce sanse de castig am?
multumesc anticipat pentru raspunsuri si sarbatori cu bine va doresc
Cel mai recent răspuns: blackshaddow , utilizator 14:24, 31 Decembrie 2012
blackshaddow a scris:

buna ziua
am o problema cu una din companiile de telefonie mobila (cea verde) sa nu fac reclama

problema este in felul urmator
sunt abonat de 4 ani de zile la ei si . . . intre timp cat a revenit semnalul am reinoit inca un nou contract pe 24 de luni cu respectiva companie in speranta ca nu vor mai fi probleme, probleme care au reaparut. o data cu noul contract am achizitionat si un telefon.

intrebarea mea este:
- ce pot face in situatia in care compania de telefonie mobila nu solutioneaza problema mea in perioada in care este stipulata remedierea unei defectiuni in contractul incheiat cu aceasta companie?

1)
a) exact ceea ce prevede Contractul ce l-ați încheiat cu compania în cauză.Trebuie să aveți incluse clauze de sancționare-mod se soluționare litigii ivite pe parcursul valabilității ;
b) probabil, plătiți lunar o anumită sumă bănească pt ceva ceea ce, de fapt, nu beneficiați : abonament etc etc În acest caz : înregistrați o NOTIFICARE cu SOMAȚIE la companie.În partea introductivă : un mic istoric al relațiilor cu acea companie ; în final : notificarea cu somația de reziliere contract începând cu data de . . . .

-daca ajung in instanta ce sanse de castig am?

2) revedeți clauzele din contract: ca să nu aveți surprize neplăcute în instanță.D.p.d.v. juridic, conținutul contractului este ”beton”.Dacă-i prindeți pe ”picior” greșit, sancționați-i !


blackshaddow a scris:

o data cu noul contract am achizitionat si un telefon.


In opinia mea nu veti putea iesi din contract fara sa platiti diferenta dintre pretul cu care l-ati cumparat si pretul de raft, chiar daca puteti dovedi ca serviciile lor lasa mult de dorit.
pai si sa inteleg ca de cojocul acestor hoti nu are nimeni ac?
nici macar justitia romana ???
pai daca nici justitia nu are ... atunci pe noi acestia mici cine ne mai apara??? :(
blackshaddow a scris:

pai si sa inteleg ca de cojocul acestor hoti nu are nimeni ac?
nici macar justitia romana ???

1) ABSOLUT NIMENI ! De condițiile de societatea de telefonie stipulate cu dibăcie diabolică în Contract : depinde totul ! Nimic NU poate face justiția dacă trebuiesc respectate condițiile din Contract (bineînțeles condiții până la granița cu ilegalitatea chiar și ușor atenuate peste și prea puțin perceptibile) ;
2) fără probe asupra viciilor, abuzurilor contractuale : nimic nu se câștigă în instanță!

pai daca nici justitia nu are ... atunci pe noi acestia mici cine ne mai apara??? :(

3) NIMENI ! suntem singuri și ”dezbrăcați” în ”pustiu și frig” în plin stat de drept ! Totul depinde de contract : studiați Contractul dvs.
4) dl ”Ares_3”, spunea ceva mai sus.
pai faptul ca de 8 luni de zile nu este semnal de niciun fel in zona unde lucrez cate 8 ore pe zi 5 zile din saptamana nu constituie o incalcare a clauzelor lor contractuale?

daca sa spunem ca ajung in instanta cum pot dovedi eu ca nu este semnal in acea zona?
se face vre-o expertiza speciala sau pot dovedii cimplu cu martori?
Ultima modificare: Vineri, 28 Decembrie 2012
blackshaddow, utilizator

Alte discuții în legătură

Reclamatii furnizor telefonie Killuminati Killuminati Salutare - Ma numesc Mihai si sunt client furnizor 2 de vreo 11 ani. Acum vreo 2 ani am prelungit perioada contractuala si am luat un nou telefon la ... (vezi toată discuția)
Abonat telefonie mobila stoicamaria stoicamaria Buna ziua si bine v-am gasit! Sunt o noua cititoare a paginii dvs,si ma bucur ca aici am gasit multe informatii utile. Sa incep prin a va relata povestea ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telefonie orange Chris1101 Chris1101 Buna ziua, In urma cu 1 an, mi-am portat nr. de tel. din Vodafone, in Orange odata cu incheierea unui contract de voce si unul de internet mobil pe 2 ani si ... (vezi toată discuția)