Buna ziua si bine v-am gasit!
Sunt o noua cititoare a paginii dvs,si ma bucur ca aici am gasit multe informatii utile.
Sa incep prin a va relata povestea mea,
Sunt abonata de f multi ani la o companie de telefonie mobila, in decembrie 2011 am hotarat sa imi prelungesc abonamentul,pe inca 2 ani.Astfel am schimbat tariful ,intr-unul mai mare,mai exact de 25 de euro,pentru a putea sa imi achizitionez un telefon,mult dorit.
Insa,dupa cateva zile,problemele mele au inceput,telefonul nu functiona la parametrii normali,mai exact,din senin se inchidea,si mai functiona cand si cand,am fost de nenumarate ori la ei,l-am trimis de 5 ori in service,chiar si acum telefonul meu este in service.Nemultumirea mea consta in faptul ca eu platesc un abonament destul de mare pentru veniturile mele,iar ei isi bat joc de mine,asa ca am decis sa imi micsorez abonamentul,pentru ca daca l-as fi inchis,as fi fost obligata sa platesc o mare suma de bani,de care eu nu dispun.Numai ca surpriza,cand am sunat la ei,sa ii intreb,stiind ca dupa 8 luni de zile contractuale,se poate face orice micsorare,ei imi spun ca nu se poate,e un contract nou pe care l-am semnat si pe care trebuia sa il citesc.De 2 zile citesc acel contract,si nu este stipulat nicaieri ca eu nu am voie sa micsorez acest abonament.EI au gasit explicatia,daca nu scrie,inseamna ca nu se poate.Eu ce pot face in acest caz?#-o
Va multumesc pentru timpul acordat,citirii acestui mesaj!
Cel mai recent răspuns:
zerognost , utilizator
12:32, 9 Iunie 2012