avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 571 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Sesizare catre companie de telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Sesizare catre companie de telefonie mobila

buna ziua
am o problema cu una din companiile de telefonie mobila (cea verde) sa nu fac reclama

problema este in felul urmator
sunt abonat de 4 ani de zile la ei si locul de munca il am undeva in afara localitatii de resedinta intr-o zona impadurita.
semnalul la telefon a fost si a functionat perfect numai ca din luna martie 2012 si pana in luna noiembrie nu a mai fost semnal deci a picat reteaua de tot.
in aceasta perioada atat eu cat si colegii de munca am facut zeci de sesizari/reclamatii prin toate metodele existente catre compania de telefonie mobila fie prin telefon la serviciul clienti fie pe siteul companiei fie scrisa si depusa in magazinele companiei.
ei timp de 8 luni de zile nu am primit niciun raspuns concret ci doar ni s-a spus sa asteptam solutionarea reclamatiilor deci subliniez 8 LUNI DE ZILE,oare chiar atat de mult dureaza sa se repare o defectiune tehnica?
intre timp in luna noiembrie a revenit semnalul,am spus gata am scapat de necazuri nu dupa mult timp a picat iar semnalul din luna decembrie sa spun,drept pentru care am mai facut o reclamatie la serviciul clienti la care mi s-a spus acelas raspuns sa astept solutionarea sesizarii
intre timp cat a revenit semnalul am reinoit inca un nou contract pe 24 de luni cu respectiva companie in speranta ca nu vor mai fi probleme,probleme care au reaparut.
o data cu noul contract am achizitionat si un telefon.

intrebarea mea este:
- ce pot face in situatia in care compania de telefonie mobila nu solutioneaza problema mea in perioada in care este stipulata remedierea unei defectiuni in contractul incheiat cu aceasta companie?
in prima instanta m-am gandit sa apelez catre ANCOM dupa care catre ANPC si daca nici in aceste doua situatii tot nu se rezolva nimic sa cer rezilierea contractului cu respectiva companie in instanta..
-daca ajung in instanta ce sanse de castig am?
multumesc anticipat pentru raspunsuri si sarbatori cu bine va doresc
Cel mai recent răspuns: blackshaddow , utilizator 14:24, 31 Decembrie 2012
Inainte de solicita rezilierea trebuie sa va asigurati ca puteti proba motivele pentru care o cereti. Puteti face reclamatii la intervale relativ scurte de timp (sa zicem o data pe saptamana) si daca atunci cand sunati la Relatii cu clientii cereti operatorului sa isi spuna numele si il notati, impreuna cu ora la care ati sunat, e suficient ca sa puteti face o reclamatie la ANPC in caz ca nu rezolvati nimic. Nu stiu daca e un demers care v-ar ajuta sa scapati de plata telefonului (ma indoiesc) insa altceva nu vad ce ati putea face.

Daca ceea ce doriti este sa iesiti din contract si sa ramenti cu telefonul, deci sunteti dispus sa platiti diferenta de pret, mai zic o data: lipsa semnalului poate fi motiv de reziliere fara plata taxei de despagubire.

Nu stiu ce tip de abonament aveti, insa daca este unul mai scump ati putea incerca sa negociati cu ei sa va treaca la cel mai ieftin.
din experienta mea cu ei pana acum nu cred ca or sa accepte o solutie de compromis sub nicio forma dar toate informatiile primite de la dvs imi sunt de foarte mare ajutor pentru a-mi forma planul de atac sa zic asa
va multumesc pe aceasta cale pentru sfaturi si va doresc sarbatori fericite si multa sanatate tuturor
dupa cum va spuneam am sunat astazi din nou la ei si am primit un raspuns nefoicial prin telefon ca da se cunoaste ca sunt probleme in zona si ca o sa mai dureze remedierea dar nu se stie cand si pentru cat timp
cat despre solutii de compromis cum le-am propus nici vorba .... mi-au spus ,,compania ... nu accepta niciuna dintre conditiile propuse de dvs'' ei atunci daca nu or sa accepte o sa arunc frumos simul si nu o sa le mai platesc niciun abonament pana o sa se plictiseasca si recuperatorii si ei de mine si gata o sa patesc ce au patit si ceilalti romani care nu platit abonamentele adica NIMIC

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Reclamatii furnizor telefonie Killuminati Killuminati Salutare - Ma numesc Mihai si sunt client furnizor 2 de vreo 11 ani. Acum vreo 2 ani am prelungit perioada contractuala si am luat un nou telefon la ... (vezi toată discuția)
Abonat telefonie mobila stoicamaria stoicamaria Buna ziua si bine v-am gasit! Sunt o noua cititoare a paginii dvs,si ma bucur ca aici am gasit multe informatii utile. Sa incep prin a va relata povestea ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telefonie orange Chris1101 Chris1101 Buna ziua, In urma cu 1 an, mi-am portat nr. de tel. din Vodafone, in Orange odata cu incheierea unui contract de voce si unul de internet mobil pe 2 ani si ... (vezi toată discuția)