avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 569 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Sesizare catre companie de telefonie mobila
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Sesizare catre companie de telefonie mobila

buna ziua
am o problema cu una din companiile de telefonie mobila (cea verde) sa nu fac reclama

problema este in felul urmator
sunt abonat de 4 ani de zile la ei si locul de munca il am undeva in afara localitatii de resedinta intr-o zona impadurita.
semnalul la telefon a fost si a functionat perfect numai ca din luna martie 2012 si pana in luna noiembrie nu a mai fost semnal deci a picat reteaua de tot.
in aceasta perioada atat eu cat si colegii de munca am facut zeci de sesizari/reclamatii prin toate metodele existente catre compania de telefonie mobila fie prin telefon la serviciul clienti fie pe siteul companiei fie scrisa si depusa in magazinele companiei.
ei timp de 8 luni de zile nu am primit niciun raspuns concret ci doar ni s-a spus sa asteptam solutionarea reclamatiilor deci subliniez 8 LUNI DE ZILE,oare chiar atat de mult dureaza sa se repare o defectiune tehnica?
intre timp in luna noiembrie a revenit semnalul,am spus gata am scapat de necazuri nu dupa mult timp a picat iar semnalul din luna decembrie sa spun,drept pentru care am mai facut o reclamatie la serviciul clienti la care mi s-a spus acelas raspuns sa astept solutionarea sesizarii
intre timp cat a revenit semnalul am reinoit inca un nou contract pe 24 de luni cu respectiva companie in speranta ca nu vor mai fi probleme,probleme care au reaparut.
o data cu noul contract am achizitionat si un telefon.

intrebarea mea este:
- ce pot face in situatia in care compania de telefonie mobila nu solutioneaza problema mea in perioada in care este stipulata remedierea unei defectiuni in contractul incheiat cu aceasta companie?
in prima instanta m-am gandit sa apelez catre ANCOM dupa care catre ANPC si daca nici in aceste doua situatii tot nu se rezolva nimic sa cer rezilierea contractului cu respectiva companie in instanta..
-daca ajung in instanta ce sanse de castig am?
multumesc anticipat pentru raspunsuri si sarbatori cu bine va doresc
Cel mai recent răspuns: blackshaddow , utilizator 14:24, 31 Decembrie 2012
Reclamatiile despre care ati scris in prima postare va pot ajuta sa demonstrati ca problema este reala si sunt un motiv de reziliere a contractului fara taxa de despagubire.
Ati putea cere reducerea facturilor proportional cu durata timpului cat ati beneficiat de serviciile lor - este posibil sa aveti castig de cauza insa in ceea ce priveste diferenta intre pretul de raft al telefonului si cel cu care l-ati cumparat dvs. va trebui sa o platiti pentru ca reducerea v-a fost acordata datorita duratei de 2 ani a abonamentului.
blackshaddow a scris:

pai faptul ca de 8 luni de zile nu este semnal de niciun fel in zona unde lucrez cate 8 ore pe zi 5 zile din saptamana nu constituie o incalcare a clauzelor lor contractuale?

1) Dacă puteți dovedi și dacă clauza e trecută-n contract : DA.

daca sa spunem ca ajung in instanta cum pot dovedi eu ca nu este semnal in acea zona?

2) prin repetate sesizări făcute societății de telefonie, proba cu martori, o expertiză specifică, alți abonați la aceeași societate de telefonie în nedorita dvs. situație etc, Cu cât mai multe probe, cu atât mai bine pt. dvs!
se face vre-o expertiza speciala sau pot dovedii cimplu cu martori?


este posibil sa obtin o plata in cateva rate a diferentei de bani din pretul telefonului?
sau marog sa le returnez telefonul?
Primul raspuns care imi vine in minte este Nu se poate, la ambele intrebari pentru ca nu sunt obligati, insa daca discutati cu un reprezentant de vanzari poate este de acord sa faceti un angajament de plata esalonata.
De inapoiat telefonul nu cred ca poate fi vorba, nu mai e nou.

Incercati sa obtineti o recalculare a abonamentului pentru timpul efectiv in care v-ati putut folosi de telefon insa daca nu ati intrebat cand ati facut abonamentul de acoperirea din zona respectiva - implicit raspunsul reprezentantului de vanzari fiind da - din pacate nu prea aveti cum sa ii prindeti.
Mai bine mai aveti rabdare si ii anuntati inainte cu o luna de expirarea contractului ca nu doriti prelungirea lui - ramaneti cu un telefon bun (cum banuiesc ca este, tinand cont de faptul ca nu-l puteti plati prea lesne) si va mutati in alta retea.
da ideea este ca deja am semnat un nou contract cu toate ca perioada contractuala imi expira in februarie contractul nou l-am incheiat si am luat si un nou telefon deoarece cu 2 luni inainte de expirarea peropadei contractuale ei firma de telefonie iti ofera aceasta pozibilitate sa inchei un nou contract cu ei
mai este valabila treaba cu rezilierea in aceasta situatie?

Alte discuții în legătură

Reclamatii furnizor telefonie Killuminati Killuminati Salutare - Ma numesc Mihai si sunt client furnizor 2 de vreo 11 ani. Acum vreo 2 ani am prelungit perioada contractuala si am luat un nou telefon la ... (vezi toată discuția)
Abonat telefonie mobila stoicamaria stoicamaria Buna ziua si bine v-am gasit! Sunt o noua cititoare a paginii dvs,si ma bucur ca aici am gasit multe informatii utile. Sa incep prin a va relata povestea ... (vezi toată discuția)
Reziliere contract telefonie orange Chris1101 Chris1101 Buna ziua, In urma cu 1 an, mi-am portat nr. de tel. din Vodafone, in Orange odata cu incheierea unui contract de voce si unul de internet mobil pe 2 ani si ... (vezi toată discuția)