Multumesc pentru raspuns !
Ideea este in felul urmator, telefonul a fost luat acum un an jumatate de la digi, l-a folosit sotia,iar acum am vrut sa ii dau o revenire la setarile din fabrica si nu a mers. Am mers la cateva service-uri gsm si mi-au spus ca este o chinezarie si pana nu le-am aratat factura nu au crezut ca digi vand asa ceva si au spus ca acestor telefoane nu se poate face nimic deoarece vin cu soft pentru China. Apoi am dat telefonul celor de la digi sa imi faca ei resoftarea si surpriza , imi anuleaza garantia pe motiv de soc mecanic( intr-adevar telefonul are cateva urme pe carcasa).
Sa inteleg ca in cateveva zile cand o sa revina din fabrica voi ramane cu o chinezarie neutilizabila?
Ares-3 a scris:
Din păcate, chiar dacă au răspuns foarte târziu, ziceți că au făcut-o în termen.
Cu o reclamatie la ANPC pentru stornarea facturii sau a telefonului credeti ca rezolv ceva?
Cereți asta întâi vânzătorului, așa e procedura - să încercați prima dată rezolvarea pe cale amiabilă, dar dacă vreți să faceți reclamația numai din cauză că nu au răspuns mai devreme mi-e teamă că ar fi inutil.