Am cumpărat recent un telefon de la o firma de telefonie mobila. După o lună de utilizare am spart display-ul. Pentru modelul meu de telefon, firma nu poate să-mi repare telefonul (contra cost), dar îmi solicită plata unei sume de bani pentru înlocuirea acestuia (predarea dispozitivului cumpărat defect si înlocuirea acestuia cu un dispozitiv nou) pe motiv că a?a este procedura.
Mie nu mi se pare corect să plătesc un dispozitiv de 2 ori si să primesc acelasi produs în conditiiile în care eu plătesc acest produs integral fără să mai fac un nou contract.
Dacă doresc să cumpăr un nou dispozitiv fără contract, mi se spune că nu se mai găsesc, dar telefoanele sunt disponibile prin metoda precizată mai sus, adică în garantie.
Este legală această procedură practicată de ei?
Am înteles că am pierdut garantia din neglijentă, dar cred că am dreptul la un service din partea magazinului de unde l-am cumpărat. Plătesc componentele pentru reparatie, dar mi se pare normal si firesc să primesc componenta defectă înapoi, în cazul meu tot telefonul.
Dorinta mea este de a cumpăra un nou dispozitiv fără a-l înapoia pe cel deja existent.
Vă rog să mă lămuriti si pe mine cu situatia aceasta.
[Editat - 2.11. Identificarea unor persoane, fie fizice sau juridice, in mesajele postate sau in titlul topicului, nu este de dorit. Nu uita ca pe forum se discuta probleme juridice, iar nu implicarea lui X sau lui Z in ele. Multumesc pentru intelegere]