in caz de mediere ce se intampla cu diferenta de bani pe care o am de dat catre ei? Nu am si nu vreau sa platesc aceasta diferenta de bani.
In plus, daca fac stornare de facturi pe marfa din depozit eu voi avea de platit tva la stat. se [poate ajunge in situatia ca tot ei sa suporte aceste cheltuieli?
daca nu vreau sa le dau inapoi marfa ce o mai am ce variante ar mai putea exista?
Buna ziua,
va prezint urmatoarea situatie:
Am fost angajat al unei firme de comert multinationale cu depozite in mai multe orase din tara. In august 2012 aceasta firma a decis sa inchida depozitele proprii si ne-a propus celor ce administrau depozitele sa le preia sub forma de SRL.
Nu s-a facut intelegere scrisa ci doar verbala, care a fost cam asa:
-preluarea portofoliului de clienti (pe care fiecare dintre noi l-am creat)
-stoc tampon oferit (nu s-a pus problema de garantii sau instrumente de plata la acel moment)
-modalitate de plata catre ei prin girarea instrumentelor de plata primite de noi de la clienti
-exclusivitate pe zona
Bun, pana aici. Recent au decis sa se retraga de pe piata din Romania si sa dea distributia unei firme (concurente noua, cu depozite si redistribuitori in majoritatea oraselor).. urmand ca noi sa cumparam marfa de la acest nou furnizor in alte conditii.
Problema este ca e o incalcare a intelegerii verbale avute. Mai mult, calculele facute de noi au fost pe perioada lunga de timp (astfel ca lunile noiembrie, decembrie, ianuarie si februarie au fost pe pierdere iar noi ne bazam pe faptul ca vom recupera aceste pierderi in lunile de vara si toamna).
Datorita tuturor celor de mai sus am ajuns in situatia de a datora catre primul furnizor un total de 170.000 lei din care dispun de stoc de marfa in valoare de 100.000 lei. Nu am datorii la stat sau catre alt furnizor!!
Acum, furnizorul initial imi cere garantii mobile si imobile pentru acoperirea soldului avut catre ei. Nu avem contract de colaborare unde sa fie stipulate conditii de rezolvare ale acestor situatii.
La aceste datorii care le am catre ei si in aceste conditii, care este cea mai buna solutie de inchidere a situatiei?
Buna ziua,
va prezint urmatoarea situatie:
Am fost angajat al unei firme de comert multinationale cu depozite in mai multe orase din tara. In august 2012 aceasta firma a decis sa inchida depozitele proprii si ne-a propus celor ce administrau depozitele sa le preia sub forma de SRL.
Nu s-a facut intelegere scrisa ci doar verbala, care a fost cam asa:
-preluarea portofoliului de clienti (pe care fiecare dintre noi l-am creat)
-stoc tampon oferit (nu s-a pus problema de garantii sau instrumente de plata la acel moment)
-modalitate de plata catre ei prin girarea instrumentelor de plata primite de noi de la clienti
-exclusivitate pe zona
Bun, pana aici. Recent au decis sa se retraga de pe piata din Romania si sa dea distributia unei firme (concurente noua, cu depozite si redistribuitori in majoritatea oraselor).. urmand ca noi sa cumparam marfa de la acest nou furnizor in alte conditii.
Problema este ca e o incalcare a intelegerii verbale avute. Mai mult, calculele facute de noi au fost pe perioada lunga de timp (astfel ca lunile noiembrie, decembrie, ianuarie si februarie au fost pe pierdere iar noi ne bazam pe faptul ca vom recupera aceste pierderi in lunile de vara si toamna).
Datorita tuturor celor de mai sus am ajuns in situatia de a datora catre primul furnizor un total de 170.000 lei din care dispun de stoc de marfa in valoare de 100.000 lei. Nu am datorii la stat sau catre alt furnizor!!
Acum, furnizorul initial imi cere garantii mobile si imobile pentru acoperirea soldului avut catre ei. Nu avem contract de colaborare unde sa fie stipulate conditii de rezolvare ale acestor situatii.
La aceste datorii care le am catre ei si in aceste conditii, care este cea mai buna solutie de inchidere a situatiei?