azi am mers si la inspectorul care se ocupa de dosarul meu, la UNIQA si la MIDOCAR si la BROKER....dar se acuza reciproc intre ei....
ceea ce m-a uimit a fost raspunsul inspectorului de la UNIQA: mai intai dam acceptul de intrare in reparatie dupa care verificam :)))...asa a ei au acceptat sa mi se repare masina dupa care au constatat ca nu m vor achita tot...si asa ca a ramas sa achit eu...cica asa este politica la orice societate de asigurari...true?
da, masina avea o avarie, dinainte de inspectia de risc, dar in decembrie am avariat-o din nou si am deschis dosarul de dauna pentru avaria din decembrie nu pentru cea care exista la inspectia de risc.
Am o nelamurire cu aceasta factura proforma...ea trebuia trimisa de service inainte sa se apuce de repararea masinii sau dupa? pentru ca service-ul a trimis-o cand au terminat de reparat masina si pe mine m-au anuntat ca trebuie sa platesc 4780 lei abia dupa ce au terminat de reparat. Nu era normal sa fiu intrebata inainte de a fi bagata in reparatie? sa le dau acordul sau nu?
acum sunt pusa in fata faptului implinit si daca nu platesc ei spun ca nu am cum sa-mi iau masina din service.
cei de la midocar au contract cu cei de la UNIQA,azi am mers la ei sa imi dea toata discutia pe care au avut-o cu cei de la UNIQA si mi-au spus ca au trimis la cei de la UNIQA factura proforma si ca la aceasta au spus ca sunt de acord doar cu o parte din suma. cu restul sumei nu sunt de acord motivand "inspectia de risc".
Midocar mi-a spus azi ca ei nu imi pot da masina pana cand suma de 4780 lei nu este achitata(diferenta care UNIQA refuza acum sa o mai achite) si ca singurul lucru pe care ei il pot face pentru mine este sa imi puna la dispozitie toate documentele care le au si ca eu trebuie sa discut cu cei de la UNIQA si sa ajung la o intelegere cu ei.
concluzia lor fiind, cand li se achita reparatia primesc masina...
buna seara,
am CASCO la UNIQA. am deschis dosar de daune si mi-am dus masina in service, la Midocar. Cei de la Midocar au facut reconstatare Midocar acceptul de a incepe reparatia.
Midocar mi-a reparat masina iar cand a terminat le-a trimis mail celor de la UNIQA sa plateasca dar acum cei de la UNIQA s-au sucit si nu mai sunt de acord sa plateasca tot cea ce au aprobat pentru reparatie...Midocar ma pune acum pe mine sa achit 4780 lei...
ce ma sfatuiti? Nu mi se pare normal sa platesc eu din moment ce UNIQA a aprobat aceste reparatii...daca stiam ca nu se poate nu o mai duceam la service...
imi pot ridica masina de la midocar fara sa achit?
nu stiu ce sa fac , va rog sa ma sfatuiti.