Intentionez sa deschid o firma cu principala activitate "creatie artistica", cod CAEN 9003. As vrea stiu ce avize am nevoie pentru functionarea punctului de lucru si de la ce institutii se obtin, eventula cu mentionarea prevederilor legale. Precizez ca se vor poduce lucrari de arta din domeniul graficii, picturii si sculpturii in lemn. Cred ca m-ar ajuta mult si o directionare catre o sursa de informare pe subiect.
Sunt putin confuz: ce diferenta este intre achizitia unui utilaj de la o persoana fizica, de catre o firma, cu contract de vanzare-cumpare sau cu borderou de achizitie?
Rog respectuos clarificari cu citarea bazei legale.
Sunt in curs de deschidere a unui SRL. Am doua intrebari:
1. Pot face cheltuieli inainte de deschiderea firmei iar ulterior acestea sa fie inregistrate in contabilitate ca deductibile?
2. Care este procedura legala de achizitie a unui utilaj de la o persoana fizica (un cetetan are un strung de lemn de vanzare, iar eu am nevoie de utilaj la firma pe care urmeaza sa o deschid)?