avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 720 soluții astăzi
Forum Activitate ContSters288177

Activitate ContSters288177

Am primit cadou o tableta acum 6 luni(nu am factura,iar garantia nu cred ca o mai am sau daca am avut-o le-am dat-o impreuna cu toata cutia produsului,dar nu sunt sigur).In data de 24.02.2013 am scapat-o pe jos si s-a spart touchscreenul.Am dus-o la service la ei in bucuresti pe 25.02.2013 dar nici pana astazi(09.04.2013) nu mi-a fost reparat.Am primit de la service-ul din bucuresti in data de 05.03.2013 un email cum ca reparatia costa 370 RON(inlocuirea touch-ului+manopera) si ca piesa este disponibila la ei in stoc.Am fost de acord cu reparatia.In data de 18.03.2013 in urma insistentei mele mi s-a comunicat prin email ca tableta nu a putut fi reparata in Bucuresti si au trimis-o la sediul central in Brasov argumentand ca furnizorul nu a putut livra piesa ptr produsul meu.In data de 03.04.2013 le-am solicitat printr-un email sa imi comunice in ce stadiu se afla produsul meu,iar raspunsul lor a fost:va rugam sa ne comunicati seria tabletei (precizez ca la acea data le-am spus ca ma voi adresa OPC). Bineinteles ca pana pe 05.04.2013 cand prin zeci de telefoane in care ceream detalii despre produsul meu,nu am primit nici un raspuns.Intr-un tarziu spre sear am fost contactat si mi s-a adus la cunostinta ca imi vor inlocui produsul dar trebuie sa imi aleg ce vreu eu de pe site-ul lor (inlocuirea se facea la min valoarea pretului de lista al produsului meu conform preturilor de pe site-ul lor). Am acceptat zicandu-mi ca ma vor contacta luni 08.04.2013 la telefon ptr a stabili toate datele de livrare. Luni 08.04.2013 liniste deplina din partea lor,asa ca incepand cu ora aprox.13:30 am incercat sa iau legatura cu service-ul lor din Brasov dar fara sorti de izbanda iar pe deasupra cred ca imi recunosteau telefonul) in momentul in care ii apelam ei imi inchideau telefonul. La ora 17:15 le-am trimis un email celor de la service si celor din departamentul customer service adica la toate adresele de pe site-ul lor,in care le specificam ca doresc sa pot comunica cu ei dar in special cu un manager (le-am comunicat ca in situatia de fata in care nu mi se acorda macar minimul de atentie nu mai sunt de acord cu oferta lor si ca doresc o renegociere altfel ma voi adresa OPC). De dimineata (09.04.2013) la ora 09:45 primesc un email in care mi se aducea la cunostinta ceea ce stabilisem inca de vineri si anume schibarea produsului(mentionez ca produsul meu avea o valoare mai mare decat ce imi ofereau ei asa incat mi-au spus ca trebuie sa mai achizitionez un alt produs ptr a ajunge la aceeasi valoare cu al meu sa usa dau diferenta ptr un produs mai scump). Le-am trimis mail ca nu sunt de acord si ca astept sa ma contacteze un manager nu un call center.Am fost sunat de un call center intai i-am cerut sa ma puna in legatura cu un manager. Acesta din urma m-a contactat dupa 1 ora.I-am explicat situatia(cred ca era a 6 sau a 7 persoana careia ii spuneam toata povestea) ca doresc sa mi se faca o alta oferta de data aceasta dandu-le ultimatum (ca voi depune o declaratie la OPC ) pana la ora 14.Am fost sunat la 14:05 in care mi se comunica ca nu au ce oferta sa imi faca si ca imi vor repara tableta la pretul de 366RON(display 280RON+manopera 36RON+curier 40RON) adica am luat-o de la capat. Am acceptat sa mi se reparae(am nevoie de produs) dar am cerut un termen de livrare binenteles ca nu mi s-a transmis.Am ajuns la OPC unde mi sa spus ca nu am sorti de izbanda ca reparatia poate dura si 3 luni asa ca sa astept.
Ce ma puteti sfatui sa fac in aceasta situatie?
Multumesc