avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 580 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Reparatie touchscreen tableta in garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Reparatie touchscreen tableta in garantie

Am primit cadou o tableta acum 6 luni(nu am factura,iar garantia nu cred ca o mai am sau daca am avut-o le-am dat-o impreuna cu toata cutia produsului,dar nu sunt sigur).In data de 24.02.2013 am scapat-o pe jos si s-a spart touchscreenul.Am dus-o la service la ei in bucuresti pe 25.02.2013 dar nici pana astazi(09.04.2013) nu mi-a fost reparat.Am primit de la service-ul din bucuresti in data de 05.03.2013 un email cum ca reparatia costa 370 RON(inlocuirea touch-ului+manopera) si ca piesa este disponibila la ei in stoc.Am fost de acord cu reparatia.In data de 18.03.2013 in urma insistentei mele mi s-a comunicat prin email ca tableta nu a putut fi reparata in Bucuresti si au trimis-o la sediul central in Brasov argumentand ca furnizorul nu a putut livra piesa ptr produsul meu.In data de 03.04.2013 le-am solicitat printr-un email sa imi comunice in ce stadiu se afla produsul meu,iar raspunsul lor a fost:va rugam sa ne comunicati seria tabletei (precizez ca la acea data le-am spus ca ma voi adresa OPC). Bineinteles ca pana pe 05.04.2013 cand prin zeci de telefoane in care ceream detalii despre produsul meu,nu am primit nici un raspuns.Intr-un tarziu spre sear am fost contactat si mi s-a adus la cunostinta ca imi vor inlocui produsul dar trebuie sa imi aleg ce vreu eu de pe site-ul lor (inlocuirea se facea la min valoarea pretului de lista al produsului meu conform preturilor de pe site-ul lor). Am acceptat zicandu-mi ca ma vor contacta luni 08.04.2013 la telefon ptr a stabili toate datele de livrare. Luni 08.04.2013 liniste deplina din partea lor,asa ca incepand cu ora aprox.13:30 am incercat sa iau legatura cu service-ul lor din Brasov dar fara sorti de izbanda iar pe deasupra cred ca imi recunosteau telefonul) in momentul in care ii apelam ei imi inchideau telefonul. La ora 17:15 le-am trimis un email celor de la service si celor din departamentul customer service adica la toate adresele de pe site-ul lor,in care le specificam ca doresc sa pot comunica cu ei dar in special cu un manager (le-am comunicat ca in situatia de fata in care nu mi se acorda macar minimul de atentie nu mai sunt de acord cu oferta lor si ca doresc o renegociere altfel ma voi adresa OPC). De dimineata (09.04.2013) la ora 09:45 primesc un email in care mi se aducea la cunostinta ceea ce stabilisem inca de vineri si anume schibarea produsului(mentionez ca produsul meu avea o valoare mai mare decat ce imi ofereau ei asa incat mi-au spus ca trebuie sa mai achizitionez un alt produs ptr a ajunge la aceeasi valoare cu al meu sa usa dau diferenta ptr un produs mai scump). Le-am trimis mail ca nu sunt de acord si ca astept sa ma contacteze un manager nu un call center.Am fost sunat de un call center intai i-am cerut sa ma puna in legatura cu un manager. Acesta din urma m-a contactat dupa 1 ora.I-am explicat situatia(cred ca era a 6 sau a 7 persoana careia ii spuneam toata povestea) ca doresc sa mi se faca o alta oferta de data aceasta dandu-le ultimatum (ca voi depune o declaratie la OPC ) pana la ora 14.Am fost sunat la 14:05 in care mi se comunica ca nu au ce oferta sa imi faca si ca imi vor repara tableta la pretul de 366RON(display 280RON+manopera 36RON+curier 40RON) adica am luat-o de la capat. Am acceptat sa mi se reparae(am nevoie de produs) dar am cerut un termen de livrare binenteles ca nu mi s-a transmis.Am ajuns la OPC unde mi sa spus ca nu am sorti de izbanda ca reparatia poate dura si 3 luni asa ca sa astept.
Ce ma puteti sfatui sa fac in aceasta situatie?
Multumesc
Ultima modificare: Joi, 11 Aprilie 2013
Ares-3, moderator

Alte discuții în legătură

Comanda pe magazin online, neonorata dar incasata dorugeorgel dorugeorgel Buna ziua, Cu o saptamana in urma am plasat o comanda pe magazinul online al unei firme cunoscute din Romania. Am comandat produsul si am platit cu card. ... (vezi toată discuția)
Telefon stricat de cei de la garantie... medeeathing medeeathing Buna ziua, acum cateva zile am dus si eu un telefon la reparat fiind in garantie (\"garantie pe viata\" de la Cosmote).Acestia au preluat telefonul si l-au ... (vezi toată discuția)
Achitare avans produs ionita aurel ionita aurel Doresc sa cumpar o piesa auto,ptr acest lucru am cerut o oferta de pret de la un delaer auto,cum pretul mi s-a parut bun am cerut sa imi fie comandata ... (vezi toată discuția)