Buna ziua,
acum cateva zile am dus si eu un telefon la reparat fiind in garantie ("garantie pe viata" de la Cosmote).Acestia au preluat telefonul si l-au trimis la garantie.Dupa 1 saptamana sora mea a fost sunata sa il ridice (deoarece ea este titulara abonamentului) si mi-a adus a 2 a zi tel cand am obs cu stupoare ca touch-pad-ul telefonului are o dunga neagra (este vb de tel LG KF600 Venus care are ecran normal si touch pad).Am dus tel inapoi si dupa 2 zile au vb la buc la garantie, cei de acolo au spus ca nu e vina lor pt ca ei nu au umblat la touch.Mentionez ca telefonul nu a fost transportat in cutia originala deoarece nu mi-a fost ceruta.
Ce ma sfatutiti sa fac...prima intentie este sa ma duc la OPC bineinteles.Credeti ca voi avea sorti de izbanda?
Daca defectul apartine unei componente sau unui subansamblu ei sunt obligati sa remedieze defectiunea in perioada de garantie,dar daca este vb de o zgarietura sau crapatura ce poate fi cauzata de utilizator aceasta nu se remediaza ba chiar produsul isi pierde garantia.Atentie la garantia pe viata.Nu este ceea ce credeti dvs.
Ei oricum mi-au anulat garantia pe motiv ca placa de baza ar fi ajuns in contact cu aburi (desi au spus ca nu au umblat decat la bateri). Defectiunea este la display...am cateva randuri negre pe ecran.Cand l-am lasat la ei nu avea nimic.Telefonul il am si acum sigilat de ei deci nu pot spune ca am umblat eu la el dupa iar in procesul verbal de predare primire sunt scrise clar defectele lui.Oricum am redactat o reclamatie care tb trimisa la bucuresti deoarece service-ul este din buc.
Cum adica il aveti sigilat?Va referiti la folia protectoare de pe ecran?In mod normal service-ul are obligatia ca la predarea obiectului sa faca si o proba.Dvs ati gresit de 2 ori:
1.Pt ca nu ati mers la Bucuresti sa va ridicati tel personal
2.Mai mult ca sigur ca respectivul terminal nu are garantie originala.De aceea va sfatuiesc atat pe dvs cat si pe ceilalti utilizatori ca pe viitor sa cumparati tel mobile numai cu garantie originala chiar daca sunt ceva mai scumpe.
Operatorii de telefonie mobila ofera service propriu ceea ce este un lucru destul de incomod avand in vedere modificarile de soft pe care acestia le fac.
In general exista 2 mari defecte pt care se anuleaza garantia:lovituri,socuri,cazaturi ale aparatului si contactul acestora cu lichide.In cazul dvs,in mod normal,defectul se remediaza prin inlocuirea circuitului daca este posibil iar daca nu,prin inlocuirea intregului terminal.
Este f interesant ca pt dvs folie inseamna sigiliu....eu ma refeream ca are un sticker cu stampila de la service si nu pot deschide capacul din spate al tel.
1.Sunt din Braila si tel l-am cumparat de la un mag de aici din oras si automat trebuia ca ei sa trim tel la garantie nu eu (cu banii de drum imi luam al tel)
2.Tel il am de 2 ani jumatate in primii 2 ani am avut garantia lui orig dar dupa 2 ani am beneficiat de garantie extinsa de la ei si bineinteles in service-ul lor.
Daca tel valoreaza atat de putin de ce nu renuntati la el?Atata timp cat certificatul de garantie are mentiunea "anulat" puteti sa rupeti ce sigiliu doriti dvs.Garantie pe viata sau garantie prelungita inseamna ca dupa cei 2 ani de garantie totala aveti garantie numai la manopera adica manopera este gratuita,dar piesele de schimb le platiti.Asta este marea lor smecherie si putini stiu ce inseamna.
Eu,cand cumpar un terminal,primul lucru intreb unde are garantie caci am intalnit situatii in care service-ul era intr-un apartament de bloc sau intr-un depozit.Dvs nu faceti la fel?Va doresc mult succes.