avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1316 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... pierdere garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

pierdere garantie

Se pierde garantia de 2 ani, daca dupa 1 an si 2 luni la un service din Bucuresti, se deschide capacul spate la laptop Refurbished luat din Cluj, cu pret peste 2500 lei ? Se constata fara interventii la el ca este defect display-ul, desi se poate constata ca a fost folosit extrem de putin. In certificatul de garantie nu se mentioneaza sa nu se deschida, ci numai despre diverse modificari majore la configuratie.
Ultima modificare: Miercuri, 7 Februarie 2018
cristin1691, utilizator
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 19:48, 7 Februarie 2018
Garantia se pierde in conditiile prevazute in certificatul de garantie.
Despre ce "capac" din spate va referiti? Daca fost deschis intr-un service autorizat de ce spuneti ca s-a pierdut garantia? Sau cine v-a spus ca s-a pierdut garantia prn deschiderea capacului?
display-ul nu functiona normal (palpaia), am fost la un service autorizat in Buc. Au deschis capacul mare de pe spate, unde sunt toate piesele, nu au umblat la nici o piesa, au inchis capacul, au cuplat laptapul la un Tv si se vedea perfect. Concluzia a fost ca este defect displey-ul.
Am vorbit la magazinul online de la Cuj, am explicat ce am facut. Au spus ca am pierdut garantia pt ca am deschis capacul, totusi sa le trimit obiectul. A fost trimis cu toate documentele solicitate conform conditii de garantie. Dupa 18 zile primesc raspuns ca nu au ce face(reparatie, schimb + eventual diferenta cum am solicitat) si il returneaza.
Ultima modificare: Miercuri, 7 Februarie 2018
cristin1691, utilizator
1. Service-ul din B va eliberat vreun document ptr interventie?
2. Capacul era sigilat? Suruburile erau vopsite?
3. Pe site-ul vanzatorului sunt conditiile de acordare a garantiei si conditiile in care se pierde?
4. Din ce motive ati comunicat vanzatorul despre interventie si nu v-ati limitat la a-l informa despre defect?


1. conf. nr. fise service 10564:
interventii necesare - necesita investigare defect si reparatie, daca problema se datoreaza ecranului, acesta se va inlocui, 350 lei ecran+ 100 lei montaj. Exista riscul ca in urma diagnosticari sau inlocuirri ecranului tauchscreen-ul sa se sparga
defectiuni declarate - laptapul pornesteafiseazape monitor intern imaginea palpaie, pe monitort extern afiseaza imaginea corespunzator.placa de baza defecta sau ecran defect
2. din cate stiu nu, suruburi nevopsite. Poate ceva sigiliu inauntru?
3. da, sunt prezentate defecte produse prin actiune mecanica asupra componentelor. Nu se mentioneaza de deschiderea capacului.
4. din eroare
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Daca in certificatul de garantie sau pe site-ul vanzarorului nu exista precizate anumite service-uri pentru repararea defectelor in perioada de garantie sau nu exista obligativitatea trimiterii produsului defect catre vanzator in vederea repararii ori obligativitatea instiintarii vanzatorului inainteaunei interventii din partea unui service autorizat, aveti mari sanse de reparare in baza certificatului de garantie.
Notificati vanzatorul sa repare produsul in ponformitate cu prevederile certificatului de garantie, in caz contrar veti sesiza ANPC si il veti actiona in instanta de judecata
Nu mai precizati in notificare despre interventia in service-ul autorizat, Daca atunci cand i-ati sunat nu a intrat un mesaj sonor prin care sa va informeze ca convorbirea este inregistrata, banuiesc ca nu au call center, atunci inseamna ca nu v-au inregistrat ca le-ati spus despre interventia in service. Oricum, fiti ferm in exprimare si solicitati repararea produslui, altfel, ANPC,instanta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Clauza de excludere a garanției AndreeaMPopa AndreeaMPopa Bună ziua, am o problemă legată de un smartphone cumpărat acum un an și jumătate care a fost trimis de 3 ori în service in ultimele 2 luni. Prima ... (vezi toată discuția)
Anulare garantie telefon mobil Gabriela Elena Gabriela Elena Intrebare! Buna ziua. doresc sa stiu cum se poate sa duc un telefon la un punct vodafone telefonul in garantie fiind (cumparat in mai 2018) pe motiv ca mi se ... (vezi toată discuția)
Au voie firmele sa minta in scris? tmpqiu tmpqiu Buna ziua, Am o problema incurcata si as dori sa stiu daca are rost sa vb cu un avocat. Se suprapun din pct meu de vedere mai multe abuzuri: 1. EMAG minte ... (vezi toată discuția)