buna ziua,
am achizitionat un telefon caruia la achizitie i-am incheiat si o asigurare. Garantia a expirat dupa un an dar asigurarea este valabila doi ani de la achizitionare. Intr-o dimineata am constatat ca telefonul nu se mai deschide si implicit nu mai functioneaza motiv ptr care m-am prezentat la reprezentanta de unde a fost achizitionat ptr a vedea cum se remediaza defectiunea.
Acum insa am deschis "Cutia Pandorei": - acest tip de telefon NU SE REPARA!!! TREBUIE INLOCUIT CU ALTUL NOU. De acest lucru nu esti informat la achizitonare!!!!! Mi-au spus ca va fi trimis in service. diagnosticat si vor face dansii formalitatile cu Asiguratorul urmand ca pe baza politei de asigurare sa primesc un nou telefon. Dupa o saptamana nimeni nu stia nimic si am inceput sa fiu circumspect. Am inceput sa sun si chiar sa merg in magazinul repectiv unde am primit informatia ca telefonul va fi inlocuit dar nu stiu exact cand va fi trimis in magazin. Am mai asteptat cateva zile dupa care cu stupoare la vizita in magazin am aflat ca telefonul nu va fi inlocuit pentru ca riscul nu este acoperit. Ca si detalii deloc de neglijat: -telefonul era la predare scos din husa de protectie si data folie jos de pe ecran deci NU AVEA DEFECTE FIZICE , interventii neautorizate sau DEFORMARI MECANICE. Se pare insa ca a fost diagnosticat cu „placa de baza defecta- nu se poate deschide” – FARA A SE PRECIZA CAUZA (anumite cauze figureaza in polita ca acoperite de asigurare) pe baza acestui diagnostic , deloc profesionist si cu o intelegere destul de larga se pare ca aceste doua firme pot „inchide foarte multe nemultumiri” si sa se „spele” pe maini de a despagubii pe cineva. Ii pot banui de complicitate ? Unde ma pot adresa avand in vedere ca OPC-ul nu intervine in „conflicte” intre agentii economici iar la ASF .... „nu au timp de asa ceva” !!!!
Multumesc,
Este vorba de o asigurare facultativa, in care orice disputa se solutioneaza potrivit conditiilor de asigurare.
Dvs. spuneti ca ar fi risc asigurat, asiguratorul spune ca nu - deci ne aflam intr-un litigiu.
In conditiile de asigurare ar trebui sa se mentioneze care sunt pasii de solutionare a litigiului: probabil - reclamatie, cale amiabila, instante judecatoresti.
va multumesc ptr amabilitate si precizari.
Asiguratorul spune "NU" bazandu-se pe diagnosticul service-ului care este, din punctul meu de vedere, naucitor, redau in original ;
"Buna ziua,
nu se poate alimenta si din acest motiv telefonul nu porneste. Nu putem sti cu exactitate motivele care au dus la aceasta defectiune. Va atasez rezultatul diagnozei.
O zi frumaosa"
nota; rezultatul diagnoziei este : "telefonul nu porneste"
binenteles ca aceasta nu este o clauza care sa fie inclusa in polita.....
daca asigurarea nu a fost all-inclusive, defectiunea nu a fost acoperita. De verificat ce fel de defectiuni sunt mentionate in polita. Aceasta situatie de obicei s-ar fi rezolvat prin garantia normala a telefonului, dar daca a fost doar de 12 luni, nu mai zic nimic.
orice defectiune, atata timp cat este nementionata nu poate fi acoperita !!!! nu cred ca exista in nici o polita de asigurare vreun paragraf care sa acopere diagnosticul asa cum este dat de service.
chiar daca sunt insistent/paranoic nu vi se pare ca o astfel de diagnoza scoate de la despagubire o gramada de terminale? apropos vorbim despre un telefon iPhone 7 care, oricat de hilar ar suna, nu poate fi reparat (fapt de care nu esti informat) !
singura "reparatie" consta in INLOCUIREA CU UN ALT PRODUS NOU !!!! !!!!!
din punctul meu de vedere aici este toata miselia.....