In cazul unui SRL-D care doreste sa achizitioneze bunuri de ocazie(mobilier, tablouri ,obiecte de artizantat, obiecte decorative, etc) pentru a revinde prin intermediul magazinului online si prin targuri specializate si piete, as dori sa stiu urmatoarele:
- pe baza a ce fel de document se pot face intrarile in gestiune (factura/borderou de achizitii)?
- cum se fac iesirile din gestiune ,prin ce document? (am inteles ca nu e nevoie de casa de marcat);
-ce fel de registre contabile trebuiesc completate?
-in cazul in care inca nu se fac achizitii respectiv vanzari ce acte respectiv declaratii/balante trebuiesc facute?
- daca achizitia de marfuri se face de la persoana fizica ce nu desfasoara in mod regulat astfel de activitati trebuie retinut/platit impozit pe profit respectiv asigurare de sanatate de catre aceasta persoana?
Doresc sa infintez un srl-d. Activitatiile ce le urmaresc sunt: producerea de haine si bijuteri handmade, vanzarea obiectelor decorative ,tablouri si mobilier second hand, restaurarea de mobilier second hand. Desfacerea va fi printr-un magazin online si la targuri. In viitor doresc sa deschid o cafenea unde se pot vedea si achizitiona marfurile expuse anterior. As dori sa primesc un raspuns referitor la codurile caen potrivite pt aceasta activitate. A doua intrebare ar fi daca sunt eligibila pentru ajutorul financiar nerambursabil de pana la 10000 euro. Va multumesc anticipat.