avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 905 soluții astăzi
Forum Activitate mihais89

Activitate mihais89

Buna ziua, pe data de 22 aprilie am facut o comanda pentru o alarma auto si un senzor.
Am vorbit la telefon cu un angajat de la firma respectiva si dansul mi-a spus sa fac comanda pe site si sa scriu la sectiunea "detalii aditionale" daca doresc sau nu livrare la domiciliu.
Am spus ca doresc sa il ridic de la sediul lor si sa platesc cu cardul cand ridic coletul.
Dupa ce am completat formularul pentru comanda online (adresa, nr telefon, produsele dorite si "detalii aditionale"), am fost informat printr-un e-mail ca o sa fiu contactat de catre un angajat pentru confirmarea comenzii.
Azi nu am mai avut rabdare si am sunat la firma respectiva, s-au scuzat si mi-au spus ca nu a putut fi livrat la domiciliu azi ca au avut nu stiu ce probleme cu curierul (desi eu am mentionat ca doresc sa il ridic).
Am zis ca nu este o problema, i-am spus la telefon din nou ca doresc sa il ridic de la showroom-ul lor, dar nu mai doresc senzorul ci doar alarma.
Dansul imi spune ca pot renunta la senzor dar va trebui sa platesc si imi returneaza banii in 30 de zile pentru senzor.
Pentru aceasta faza nu mai doresc sa ridic nici un produs, daca nu ridic produsul de la showroom ma pot da in judecata sau pot fi tras la raspundere in vreun fel?
Nu mi se pare corect, am crezut ca am dreptul sa ma razgandesc , tinand cont ca nici macar nu am platit, dansul imi spune ca trebuie sa platesc si senzorul si ca imi returneaza banii in 30 de zile.
Cred ca au facut comanda de la distribuitor, petru ca ambele sau unul dintre produse nu erau in stoc (daca are importanta)