avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 983 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Produs comandat - nu mai doresc sa il ridic
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Produs comandat - nu mai doresc sa il ridic

Buna ziua, pe data de 22 aprilie am facut o comanda pentru o alarma auto si un senzor.
Am vorbit la telefon cu un angajat de la firma respectiva si dansul mi-a spus sa fac comanda pe site si sa scriu la sectiunea "detalii aditionale" daca doresc sau nu livrare la domiciliu.
Am spus ca doresc sa il ridic de la sediul lor si sa platesc cu cardul cand ridic coletul.
Dupa ce am completat formularul pentru comanda online (adresa, nr telefon, produsele dorite si "detalii aditionale"), am fost informat printr-un e-mail ca o sa fiu contactat de catre un angajat pentru confirmarea comenzii.
Azi nu am mai avut rabdare si am sunat la firma respectiva, s-au scuzat si mi-au spus ca nu a putut fi livrat la domiciliu azi ca au avut nu stiu ce probleme cu curierul (desi eu am mentionat ca doresc sa il ridic).
Am zis ca nu este o problema, i-am spus la telefon din nou ca doresc sa il ridic de la showroom-ul lor, dar nu mai doresc senzorul ci doar alarma.
Dansul imi spune ca pot renunta la senzor dar va trebui sa platesc si imi returneaza banii in 30 de zile pentru senzor.
Pentru aceasta faza nu mai doresc sa ridic nici un produs, daca nu ridic produsul de la showroom ma pot da in judecata sau pot fi tras la raspundere in vreun fel?
Nu mi se pare corect, am crezut ca am dreptul sa ma razgandesc , tinand cont ca nici macar nu am platit, dansul imi spune ca trebuie sa platesc si senzorul si ca imi returneaza banii in 30 de zile.
Cred ca au facut comanda de la distribuitor, petru ca ambele sau unul dintre produse nu erau in stoc (daca are importanta)
Ultima modificare: Joi, 25 Aprilie 2013
mihais89, utilizator
Cel mai recent răspuns: Bogdan Marinescu , Avocat 15:27, 25 Aprilie 2013
În ceea ce priveşte tranzacţiile online, aveţi dreptul sa va răzgândit-o, inclusiv după ridicarea produsului comandat, în termen de zece zile, aceasta opţiune, un drept al dvs ca şi consumator trebuie în mod obligatoriu inserat în situl vânzătorului online, dvs va puteţi răzgândi, fără sa fiţi obligat sa arătat-o din ce motiv, mai ales ca nici nu ati ridicat produsul trimiteţi în scris aceasta solicitare a dvs şi astfel distribuitorul îşi poate regla reciproc contabilitatea cu producătorul.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pot fi data in judecata ca nu ridic un colet? ancadaniela75 ancadaniela75 Buna seara, de curand am comandat de la cineva (cred ca persoana fizica) de pe net niste produse, iar intre timp m-am razgandit si i-am spus ca nu voi ridica ... (vezi toată discuția)
Colet returnat, plata curier florinel888 florinel888 Acum cateva zile am comandat ceva pe internet care urma sa vin printr-o firma de curierat. Problema este ca eu am cumparat acel produs de aici si nu mai am ... (vezi toată discuția)
Refuzarea unui colet neconfirmat xRaven xRaven Buna ziua ! Am o mica problema. Se presupune ca am comandat un produs si m-am trezit cu curierul la usa cum ca trebuie sa platesc respectivul colet, ... (vezi toată discuția)