Va rog sa ma indrumati cu privire la demersurile ce trebuiesc facute pentru obtinerea drepturilor acordate unei persoane cu handicap aflata in situatia urmatoare:
1. In octombrie 2012 Comisia Judeteana a emis un certificat prin care a pierdut dreptul de asistent personal.
2. A facut contestatie in termen de la primire. Primaria locala a inchis contractul de munca pentru asistentul personal.
3. A primit decizie de reincadrare grad handicap si repunere in drepturi de la Comisia Superioara iar aceasta decizie are valabilitatea PERMANENT de la termenul 17.10.2012, de cand s-au pierdut initial drepturile aferente incadrarii in grad de handicap. Aceasta Decizie a primit-o in luna aprilie 2013 si a mers la Primarie pentru a depune Dosarul cu toate piesele componente. In audienta a primit raspunsul ca in conformitate cu legile in vigoare i se acorda indemnizatia doar incepand cu luna urmatoare depunerii dosarului.
4. Primaria nu acorda indemnizatia solicitata si pentru perioada 17.10.2012 - 30.04.2013, desi s-a mentionat in cererea adresata primariei si acest lucru.
Eu nu cunosc legile si normele de punere in aplicare dar doresc sa sustin aceasta persoana si asistentul sau.
Va rog sa-mi spuneti daca se poate face ceva pentru obtinerea drepturilor pentru acea perioada = 17.10.2012 - 30.04.2013