Buna ziua.
Am si eu o problema care nu stiu cum sa o rezolv.
Am cumparat un apartament acum 3 ani de zile de la niste proprietari care si ei la randul lor au avut apartamentul inca 5 ani in urma de la o alta proprietara.
Aceasta din urma este plecata prin Italia de vreo 8 ani si are in continuare adresa pe buletin, aceeasi cu adresa mea unde locuiesc in prezent.
Aceasta are un card pe la CEC Bank si primeste lunar o pensie ceva...
Problema este ca rapoartele lunare ale acestui card imi vin in continuare la adresa mea (de aproape 3 ani de zile) si inca 5 ani de zile la fostii proprietari.
In cei 8 ani de zile, probabil ca acest card a fost expirat de cateva ori si totodata au fost ridicate de catre aceasta persoana, pe toata aceasta perioada, noile carduri in urma expirarilor acestora.
Acum din cate stiu la ridicarea noului card se completeaza un formular si adresa de domiciliu, dar aceasta fosta proprietara de acum 8 ani a apartamentului, are in continuare trecut pe buletin sau CI, aceeasi adresa ca a mea.
PS: Eu am sunat de vreo 3-4 ori si la CEC Bank la Bucuresti, si mi-au spus telefonic ca au transmis la banca centrala ca sa se anuleze aceste rapoarte pentru a nu mai fi trimise la adresa mea, dar ele imi vin in continuare.
Bun, nu are mutatie facuta, nu am ce ii face, dar banca poate sa anuleze aceste rapoarte daca ma duc sa fac o sesizare si cu copie dupa buletin si contractul de apartament ?
Cum pot sa fac aceasta sesizare ? Ma intereseaza cum sa formulez aceasta sesizare...
Ex. Domnule director,
Subsemnatul ................ domiciliat in ......
doresc sa fac urmatoarea sesizare....
Explic problemele dupa care scriu la final ca doresc sa se anuleze aceste rapoarte lunare din partea bancii, deoarece am diferite contracte cu alte institutii sau firme de la care primesc instiintati in cutia postala, iar acestea de la CEC Bank imi incarca inutil cutia postala si pana la urma este un deranj si inconvenient.
Poate ma ajuta cineva, va rog sa scap de acest deranj.
Ieri am primit inca un raport de card al acesteia + un alt plic prin care ii sunt aduse la cunostinta ca i-a sosit noul card pentru a-l putea ridica de la banca.
In 3 ani de zile nu am mai primit un alt plic prin care i se transmite acesteia ca i-a expirat cardul, ci numai rapoarte lunare ale acestui card, care i se expira la sfarsitul acestei luni.
De aceea cred ca acum este si momentul sa sesizez banca cu privire la anularea acestor rapoarte.
Buna ziua,
Suntem 4 persoane din domeniul sanatatii care urmeaza sa primeasca maine 29.05.2013, o decizie privind incarcarea sarcinilor de servici in mod abuziv.
Adica suntem 2 consilieri superiori (economist si informatician) + 1 consilier principal (staistician) + 1 asistent medical social.
Cei doi consilieri superiori sunt colegi pe acelasi serviciu runos, statisticianul este pe serviciul statistica si informatica si asistentul pe serviciul epidemiologie.
In decizie suntem enumerate cele 4 persoane, desemnate sa se ocupe de o lucrare care tine de Serviciul Financiar Contabilitate, privind completarea ordonantailor de plata, intocmirea cererilor de finantare, intocmirea borderourilor centralizatoare ale facturilor, etc. conform OMS nr 422/2013, HG 124/2013 si a OMFP 1792/2002.
Aceasta este o lucrare mare care tine de Serviciul Programe de Sanatate, specificata si in legile de mai sus si de Serviciul Financiar Contabilitate.
Lucrarea este in concordanta cu toti medicii de familie din judet si se realizeaza pentru fiecare pacient al acestora in parte, privind numarul de vaccinuri acordat intr-o luna, ordonantari de plata ale acestora, etc.
Nu stiu prea multe sa va explic deoarece sunt pe parte de salarizare si ma depaseste domeniul economic si pe parte medicala.
Problema este ca Directoarea Economica, sefa Serviciul Financiar Contabilitate nu doreste sa ia aceasta sarcina pe motive ca cele din subordinea ei au prea multe lucrari de facut si nu au timp de asa ceva. Si directorul nostru, executiv, mereu asculta de ea, nestiind nici el cu ce se mananca aceasta lucrare, dar fiind ferm convins ca este extrem de grea.
Fiind angajat la aceasta institutie, pe parte informatica, la Serviciul RUNOS, salarizare, si nu la Serviciul Programe de Sanatate sau Serviciul Financiar Contabilitate, doresc sa stiu cum procedez sa contest aceasta decizie, din momentul primirii.
Precizez ca pe aceasta decizie nu este specificat termenul de contestare a acesteia de 30 de zile.
Cred ca este un abuz din partea acestor sefi, luat intr-un consiliu directorial saptamana trecuta.
Problema este ca de aceasta lucrare s-a ocupat o doamna pana acum 1 an si in urma unor tipete de isterie, stiind ca nu e treaba ei, sefii i-au plasat-o altui coleg care intre timp si acesta a plecat la alta institutie pe bani mai multi.
Pana in momentul de fata nu s-a mai facut aceasta lucrare. Acum se pare ca a revenit, fiind preluata de la CAS si trimisa catre institutia noastra pentru o perioada de 2 ani incepand cu luna Mai 2013. Aceasta decizie se va inmana maine catre cele 4 persoane ca urmare sa fie dispusa si lucrarea cu inceputul lunii Mai 2013.
Noi dorim sa o contestam si dorim sa stim cum sa formulam aceasta contestatie.
REPET: Pe decizie nu este trecut termen de contestatie. Ce putem face? Va rugam sa ne ajutati,