buna seara.Ma numesc Cornel ,sunt din Arad.As avea nevoie de ajutorul dvs. in legatura cu un accident soldat cu deces.,v-am contactat din partea familiei suferinde. Eu sunt cumnatul.PS.Evenimentul s-a produs in 13-02-2012.Am primit raportul de expertiza tehnica judiciara auto. Cauza accidentului -se precizeaza ca principala cauza a accidentului este traversarea carosabilului prin loc nemarcat fara o asigurare prealabila in contextul in care conditiile meteo erau nefavorabile.Traficul intens pe ambele sensuri. Principalul factor favorizant a fost aderenta redusa la nivelul carosabilului,zapada batatorita,iar acest lucru a redus posibilitatea de evitare a conducatorului auto pt. efectuarea manevrei de franare la intensitate maxima,pt. a-si pastra controlul traiectoriei autotrenului.Din declaratia soferului reiese ca a observat in mijlocul soselei cca 20 m distanta,o femeie traversand in fuga dupa ce a claxonat-o,a ezitat ,s-a oprit din nou si a continuat fuga in traversare.Actiunea soferului a fost o usoara franare ce a rezultat o deplasare de franare de la locul impactului cu victima acrosind-o cu partea fata dreapta a tirului,pe o distanta de 36 m.Din expertize reiese ca masina circula cu 38-39km/ora,iar in momentul impactului avea valoarea de 35km/ora. Art.123-conducatorul de vehicul este obligat sa circule cu o viteza care sa nu depaseasca 30km/ora,in localitati si/sau 50km/ora in afara localitatii. f)cand partea carosabila este acoperita cu polei,gheata,zapada batatorita sau piatra cubica umeda. Concluzia expertului: In situatia data ,singura varianta certa de evitare a accidentului de catre conducatorul autotrenului pana la locul impactului ,daca se deplasa cu o viteza mai mica decat 27km/ora. Spuneti-ne va rog, ce pasi ar urma sa parcurgem si daca familia ar fi indreptatita la despagubiri,in urma tragediei tinerei de 25 de ani.
Cu stima si mult respect. ASTEPTAM RASPUNS DE LA DUMNEAVOASTRA.