avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 606 soluții astăzi
Forum Activitate lauriciul

Activitate lauriciul

Multumesc mult!
M-am exprimat gresit mai sus. As fi vrut sa cer explicatii pentru repartizarea cheltuielilor din ultimele 6 luni, nu doar pentru ultima luna. Dar la un moment dat administratora mi-a spus ca pot sa intreb doar pentru ultima luna afisata, nu si din trecut. Voi merge diseara cu cererea scrisa si revin cu raspunsurile lor.
Numai bine!
Multumesc. Dar ar trebui puse separat acele diferente, corect? Nu ridicat pretul la mc, ca sa acopere presupusele pierderi. Incerc sa aflu daca e legal ce fac ei. La 10 mc de apa rece, valoarea pe care trebuie sa o platesc eu este 150 lei, in loc de 70.
Pot solicita repartizarea cheltuielilor pentru 3-6 luni in urma sau doar ultimele 30 zile? (asa mi s-a spus).
Buna ziua,
Ma confrunt de cand m-am mutat in noua locuinta cu o problema mare cu sumele la intretinere. Pe langa consum, exista lunar cheltuieli administrative de app 100 lei + reparatii de inca 50 lei. Pe timp de vara, am platit intre 250 si 300 lei/luna cu toate astea adunate.
Mai nou am descoperit ca pretul unui mc de apa rece este taxat de administratora noastra cu 15 lei iar cel de apa calda cu 16 lei mc. Pe site-ul Apanova este app 7 lei mc de apa rece, cu tot cu canalizare :(.
Este legal ce face? Exista vreo justificare/chichita din lege care i-ar permite sa dubleze pretul? Ma gandesc ca o sa inceapa cu pierderi sau cine stie ce alte prostii daca cer explicatii. Vreau sa ma pregatesc inainte.
In plus, exista o limita la salariile pe care si le pun? Un procent din incasari sau ceva? Ca ma dispera sa ii dau in fiecare luna 100 lei pt salarii...
Multumesc frumos!
Multumesc mult pentru raspunsuri! Suma respectiva este doar pentru acele cheltuieli administrative si salarii; la asta se adauga consumul meu lunar si toate celelalte; in total luna trecuta a fost 335 RON, pt o persoana; ascensor nu avem, boxe nu, interfon nu, blocul este refacut de 1 an (la exterior, e drept); trebuie sa verific cu ei ce reparatii au fost/daca au fost si sa ma lamuresc.
Voi reveni cu informatii; Seara frumoasa!
Buna ziua, problema mea este urmatoarea: de 2 luni mi-a aparut la intretinere suma de 112 ron pentru cheltuieli administrative si salarii, separat de fondul de rulment. Din cate stiu si din ce am aflat in urma unor investigatii, suma aceasta este enorma. intrebati de ce e atat de mult, administratorul si presedintele mi-au spus ca am suprafata mare si din acest motiv platesc atat de mult, ca se calculeaza in functie de asta si asa e legea. Am mai vb cu cativa administratori si mi-au spus ca nu este asa, se plateste in functie de nr de locuitori si chiar daca ar fi pe suprafata este enorm sa platesc atat pt 70 mp. Precizez ca blocul este mansardat, izolat termic, eu locuiesc la mansarda, nu se face nici o investitie pt ca nu au de ce, decat intretinerea de baza. cum sa procedez ca sa reglez lucrul acesta? care este legea dupa care se calculeaza si cum pot verifica daca este corect? platesc mai mult cheltuielile acestea decat consumul in sine....astept sfaturile dvs. Multumesc!