lauriciul a scris:
Pot solicita repartizarea cheltuielilor pentru 3-6 luni in urma sau doar ultimele 30 zile? (asa mi s-a spus).
Cum adica sa solicitati repartizarea cheltuielilor..?
Cheltuielile se repartizeaza luna de luna pe listele de plata si nu odata la 3-6 luni.
Dar poate nu am inteles ce vreti. Poate reveniti cu explicatii.
Pretul unitar al apei este cel rezultat din factura furnizorului. Dar daca exista diferente, acestea se repartizeaza pe membrii asociatiei asa cu decide comitetul executiv. Pentru a aplica aceleasi reguli luna de luna, comitetul executiv poate adopta un regulament de gestionare a apei in care poate stabili si modul de repartizare a diferentelor de apa. In acest regulament se poate stabili ca pretul afisat sa fie cel de pe factura furnizorului si separat diferenteles sau pretul unitar afisat sa cuprinda si diferentele. Important este sa fie transparenta, explicatii, sa fie bine facute calculele... dar foarte important este ca aceste diferente sa fie cat mai mici prin masurile luate de conducerea asociatiei: reparatii ale instaltiilor comune, verificare indexului apometrelor, stoparea sustragerilor de apa s.a.m.d.
Primul pas pe care vi-l sugerez este sa intrebati administratorul ce este cu acel pret de 15 lei. Daca explicatia va convinge e in regula. Daca nu, in termen de 10 zile de la afisarea listei, faceti o sesizare catre presedintele asociatiei prin care contestati sumele afisate iar presedintele este obligat sa va raspunda in maxim 7 zile.
Apoi reveniti pe forum si ne spuneti si noua ce s-a intamplat.