avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 759 soluții astăzi
Forum Activitate ELY75A

Activitate ELY75A

Petitia a fost depusa cu nr de inregistrare la secretariatul scolii si am o copie dupa acea petitie.
Dar, in cazul in care se repeta scena cu depunerea banilor, adica, se greseste din nou contul si ma trezesc cu alti bani, care nu imi apartin, ce ar trebui sa fac?
Adica, in astfel de cazuri, nu raspunde nimeni? Nu e sanctionata in niciun fel incompetenta celor care sunt raspunzatori de astfel de erori?
La inceputul acestui an m-am trezit cu o suma de bani in contul de salariu. Banii proveneau de la o scoala cu care nu avusesem de-a face niciodata, dar la care lucra o persoana cu acelasi nume cu al meu (difera prenumele, cnp-ul, etc). Am aflat cateva luni mai tarziu ca se produsese o eroare din cauza secretarei comode care, in loc sa se foloseasca de datele din dosarul pagubitei, a sunat secretara de la scoala la care lucrez si, din vorba in vorba, a cerut si datele unei anume "x", fara sa stie ca acea persoana era total diferita de cea cautata de ea. Cu alte cuvinte, contabila si secretara unei instituti s-au folosit de TOATE datele mele personale (cnp, nr.telefon, cont bancar, etc) dupa care au considerat ca nu doresc sa restitui banii pagubitei (desi nu exista nicio solicitare scrisa din partea acestora. Ca atare, dupa ce am restituit scolii banii depusi in mod eronat in contul meu, am inaintat o sesizare catre conducerea acestei scoli, solicitand sa mi se aduca la cunostinta masurile luate fata de persoanele vinovate de aceste grave erori. Dupa 30 de zile am sunat la secretariatul scolii unde, surpriza! Secretara mi-a transmis ca atata timp cat s-a remediat situatia, se poate considera ca am primit deja un raspuns din partea contabilei, care, mai nou, poate face acest lucru in locul directorului. Adica, ce raspuns mai doresc: banii s-au restituit, situatia s-a incheiat. Ce ar trebui sa fac eu daca nu am primit un raspuns la sesizarea mea in decurs de 30 de zile?.