Buna seara! Am o problema nu prea stiu exact cum sa procedez
in cursul lunii trecute am incercat sa fac o rezervare online pt un bilet de avion dar in ultima faza a procesului dupa ce am introdus toate datele cardului (adica la finalizarea platii) si am completat toate campurile respective am primit o eroare de procesare am incercat din nou si am primit bineinteles aceeasi eroare
dupa aproximativ 10 min am sunat la dep vanzari a companiei respective in scopul de a face o rezervare am comunicat problema avuta anterior pe situ-l lor a verificat si mia spus ca nu sa finalizat si am facut rezervarea de care aveam nevoie
a doua zi am verificand adresa de mail am constatat faptul ca am fost facturat si pt acea tranzactie care imi arata eroare am verificat contul bancar si aveam blocata in pending suma pt 2 bilete de avion pe acelasi nume aceeasi cursa bineinteles
am sunat din nou la ei mi sa sa spus sa fac o sesizare sa explic situatia si totul se rezolva ceea ce am si facut in urmatoarea clipa
problema este ca au trecut deja 30 de zile de la data depunerii sesizarii si nu am primit nici un raspuns
Ce e de facut in acest caz?
Am dreptul sa cer si daune morale pt aceasta neglijenta?